theGunner76 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Faen. Chatta med en kundebehandler hos cdon nå. Hun kunne bekrefte at alt blir sendt fra sverige og at i og med psvr ble sendt i går og kameraet idag eller i morgen, vil det si at kameraet vil komme 1 eller da 2 dager etter headsettet. Dårlig gjort! Selv om det ikke er deres skyld (forsinkelse fra leverandøren). Da blir det kjøp i butikk fra min del og kameraet sendt lukt tilbake til cdon når det kommer... Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Orderen under transport! Endelig fått ræva i gir Komplett nå. Har jeg det til imorra da tenker jeg 1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noe å se på inntil vi får vårt eget! https://thescene.com/watch/wired/watch-sony-tear-down-its-new-psvr-headset?source=player_scene_logo AKIRA Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har lite erfaring med CDON, men etter som jeg har masse positiv erfaring med Komplett, så blir det komplett neste gang. Fatter ikke hvorfor jeg ikke gikk for Komplett denne gangen også. Jaja.. skal vel klare å vente en dag for lenge, men bare en smule surt... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Orderen under transport! Endelig fått ræva i gir Komplett nå. Har jeg det til imorra da tenker jeg Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Orderen under transport! Endelig fått ræva i gir Komplett nå. Har jeg det til imorra da tenker jeg Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS...Pakker fraktes stort sett ikke på lørdag og søndag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hentet mitt vr head settet i sted, men jeg må lade de 2 move kontrollere nå. Heldivis tok jeg vare på min MOTION CONTROL CHARGER som var til ps3 er bedre bruke den en ps4. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Herlig! Jeg venter enda på sendingsbekreftelse fra Elkjøp, de skrev at den skulle bevege på seg i løpet av ettermiddagen/kvelden. Endret 11. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Fikk nytt svar fra Elkjop Support på chat , dem har vist ikke lov fra Sony sende ut før den 12 Oktober påstår dem... Så da blir det ikke noe Vr Gaming på meg før neste uke Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Sjekket sporing på min egen. Tok tre dager å få frakten den fra Kristiansand til Oslo. Hm... Men det var fra fredag til i går. Hvis det fortsetter sånn har jeg den ikke før på torsdag. Jeezes. Vanlig post kommer stort sett over natten, men dette... FFS... "11.10.2016 15:53 OSLO, Norge Lastet opp for videretransport" Nyeste som kom nå. Bor i Elverum som er kun 1,5 time unna, så er 100% sikker på at det kommer i morra for min del. Som sagt fikk jeg beskjed på Torsdag forige uke at den ble sendt,men er jo helt tydelig at det er først i dag de faktisk sender tingene ut. Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Fikk jeg beskjed fra Posten at Move controllerne og camera har komemt fram og! Da blirre gaming i morra. Fuck er lenge siden jeg har vært så hypa Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har lite erfaring med CDON, men etter som jeg har masse positiv erfaring med Komplett, så blir det komplett neste gang. Fatter ikke hvorfor jeg ikke gikk for Komplett denne gangen også. Jaja.. skal vel klare å vente en dag for lenge, men bare en smule surt... Jeg lovet deg bilder her er di. 4 Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Er det håp for å få tak i vr i butikk på release? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera? Kosmetisk og justeringsfunksjonen er forbedret. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Er det håp for å få tak i vr i butikk på release? Så absolutt. Er på lager i 47 Elkjøp butikker. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/PLAYSTATIONVR/playstation-vr-headset#tab-store-availability-trigger Lenke til kommentar
Iwar Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Da er endelig min pakke også sendt fra Komplett. Skal bli sykt happy om det dukker opp i morra altså! Ikke lenge igjen nå da folkens! Og til de av dere som ser ut til å oppleve forsinkelser; jeg føler frustrasjonen deres! Har vært på den siden av gjerdet noen ganger selv, og det er ikke mye gøy. Endret 11. oktober 2016 av Iwar Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera? Kosmetisk og justeringsfunksjonen er forbedret. Hvordan er den på montering oppå TVen? Ser for meg at den sitter dårlig der. Er det bedre feste med den nye? Jeg kjøpte akkurat den gamle, men har ikke åpnet den enda. Har en Sony 9005B 65" Lenke til kommentar
Iwar Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera? Kosmetisk og justeringsfunksjonen er forbedret. Hvordan er den på montering oppå TVen? Ser for meg at den sitter dårlig der. Er det bedre feste med den nye? Jeg kjøpte akkurat den gamle, men har ikke åpnet den enda. Har en Sony 9005B 65" Jeg kjøpte det gamle selv. Ingen festebrakett i pakken, så da må du i så fall frem med dobbeltsidig tape eller finne på en annen snedig løsning. Det nye leveres dog med brakett for feste på tv er jeg ganske så sikker på. Endret 11. oktober 2016 av Iwar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå