Mala Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jaja, er tilbaka fra en god tur nå, og fortsatt ingen forandring på ordren nei. Akk og ve Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Mye leveranse drama her hvis jeg leser meg tilbake 4-5 sider Litt glad for at jeg valgte å vente med PSVR Ja er ett stykke til vi når nivået i iPhone X-trådene rundt lansering enda da Ingen heldige som har fått litt tid med sitt headsett enda som kan utbrodere og aller helst gjøre ventetiden til oss andre enda mer forjævlig med rosende ord og opplevelser? Endret 10. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Mye leveranse drama her hvis jeg leser meg tilbake 4-5 sider Litt glad for at jeg valgte å vente med PSVR Ja er ett stykke til vi når nivået i iPhone X-trådene rundt lansering enda da Off, gud forby! får ikke håpe det blir SÅ ille Men ja, hadde vært kjekt (og frustrerende?) å lese litt erfaringer rundt det! Skal riktignok ikke ha det enda men nysgjerrigheten forblir Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er du sikker på at du har et PS4-kamera? Har hørt PS3-kameraet ikke kan brukes til PSVR. Selvsagt. PS3 har jo en usb-plulgg. PS4 har egen "spesialplugg" Har forøvring PS3 kamera også. Men PS3 og PS4 er jo vidt forskjellige både i utseende, plugg og funksjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Mye leveranse drama her hvis jeg leser meg tilbake 4-5 sider Litt glad for at jeg valgte å vente med PSVR Ja er ett stykke til vi når nivået i iPhone X-trådene rundt lansering enda da Fun fact: Fra tredje kvartal i fjor til andre kvartal i år har Samsung hatt litt over 20% av markedsandelen av antall solgte mobiltelefoner. Apple gikk opp fra 13.4 til 18.6% siste halvår i fjor, men sank til usle 11.7% etter andre kvartal i år. Huawei har steget jevnlig fra 7.6% til 9.3%. Med andre ord er Samsung suveren på mobilmarkedet, mens Apple tviholder på andreplassen, og Huawe haler sterkt innpå. Om det fortsetter sånn vil iPhone snart ligge på tredjeplass. Likevel oppfører iPhone seg som om den er kongen på haugen, men det er bare markedsføring. http://www.idc.com/prodserv/smartphone-market-share.jsp Endret 10. oktober 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er du sikker på at du har et PS4-kamera? Har hørt PS3-kameraet ikke kan brukes til PSVR. Selvsagt. PS3 har jo en usb-plulgg. PS4 har egen "spesialplugg" Har forøvring PS3 kamera også. Men PS3 og PS4 er jo vidt forskjellige både i utseende, plugg og funksjon. PS4 har USB-innganger, så den kan bruke kameraet til PS3. Antar jeg, har ikke prøvd. Vet bare at det ikke funger til PSVR. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Så lenge jeg får kameraet til den 13. så kan jeg vel ikke klage. Men må nok innrømme at det kommer til å suge hardt om jeg nå mottar PSVR den 12. og bare kan sitte å se på den pga. manglende kamera Om jeg må vente mange dager så vurderer jeg å kjøpe ett og benytte meg av retur-retten hos elkjøp ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Fikk Sendingsbekreftelse yeah, endelig sitter å tenker å kjøpe billig kamerastativ til å feste ps4 kamraet på da 189.kr, er det noen som har en bedre ide så rop ut da https://www.dustinhome.no/product/5010076316/star-61?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er det ikke bare å ha det på TVen? Lenke til kommentar
Iwar Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Fikk Sendingsbekreftelse yeah, endelig sitter å tenker å kjøpe billig kamerastativ til å feste ps4 kamraet på da 189.kr, er det noen som har en bedre ide så rop ut da https://www.dustinhome.no/product/5010076316/star-61?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Perfekt løsning for min del i alle fall. Jeg har tv'n inntil et hjørne, og hjørnesofa på andre siden av rommet, så er ikke optimalt for meg å ha kamera oppå tv'n. Med tripod kan jeg plassere det hvor som helst innenfor kabelens rekkevidde, og samtidig gi meg selv justeringsmuligheter for å finne optimal plassering i forhold til trackinga. Endret 10. oktober 2016 av Iwar Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Hvordan kan kameraet plasseres, egentlig? Kan det være på siden av meg, eller må det være rett foran? Er ganske usikker på hvor det er best jeg har kameraet. Har PCen stående ved siden av TVen, så hadde vært kjekt å ha kameraet der. Der ligger det trygt, og kan tapes fast enda bedre hvis nødvendig. Men da vil det jo være litt på skrå foran meg. PC og PS4 bruker samme TV, btw. Endret 10. oktober 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Schreiber: Sjekk tutorial-videoene Playstation nettopp la ut på Youtube https://www.youtube.com/user/PlayStation/videos Endret 10. oktober 2016 av ballerusk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er du sikker på at du har et PS4-kamera? Har hørt PS3-kameraet ikke kan brukes til PSVR. Selvsagt. PS3 har jo en usb-plulgg. PS4 har egen "spesialplugg" Har forøvring PS3 kamera også. Men PS3 og PS4 er jo vidt forskjellige både i utseende, plugg og funksjon. PS4 har USB-innganger, så den kan bruke kameraet til PS3. Antar jeg, har ikke prøvd. Vet bare at det ikke funger til PSVR. Joda, på vegne av andre kan vi godt utdype i det vide og brede. Jeg har derimot god kontroll på utstyret mitt, har 2 stk PS4 kamera og 1 stk PS3 kamera. Og jeg har plugget mitt PS4 kamera i PS4 og lekt litt med Playroom og sett at det virker som det skal. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Er det ikke bare å ha det på TVen? Skal prøve å forklare, jeg bruker ikke tv nå men pc skjermen min, da jeg fikk den fullblods spille pc til 26000.kr så bruker jeg pc skjermen til 2 pc å ps4 + one å da flyttet jeg på ps4 oppå marklin ho esken, jeg måtte plass til pc da. Ca 2 uker siden skadet jeg meg under et epilepsianfall, jeg trynnet så ang jeg var, men dumme meg gikk jeg på beinet en uke til slutt jevlige smerter jeg gikk for mye på beinet, jeg tenke må ta det rolig med beinet så jeg dro frem lego mindstorm v3 for å roe ned bein å det hjalp meg veldig mye. så har ikke ryddet her etter jeg trynet her da. så jeg må ta det rolig nå. kjøpt det kamerastativet nå ha ha. Endret 10. oktober 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er det ikke bare å ha det på TVen? Skal prøve å forklare, jeg bruker ikke tv nå men pc skjermen min, da jeg fikk den fullblods spille pc til 26000.kr så bruker jeg pc skjermen til 2 pc å ps4 + one å da flyttet jeg på ps4 oppå marklin ho esken, jeg måtte plass til pc da. Ca 2 uker siden skadet jeg meg under et epilepsianfall, jeg trynnet så ang jeg var, men dumme meg gikk jeg på beinet en uke til slutt jevlige smerter jeg gikk for mye på beinet, jeg tenke må ta det rolig med beinet så jeg dro frem lego mindstorm v3 for å roe ned bein å det hjalp meg veldig mye. så har ikke ryddet her etter jeg trynet her da. så jeg må ta det rolig nå. kjøpt det kamerastativet nå ha ha. Uffda, høres rimelig kjipt ut. Håper det går bedre med deg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Schreiber: Sjekk tutorial-videoene Playstation nettopp la ut på Youtube https://www.youtube.com/user/PlayStation/videos Takk, så rimelig enkelt ut å få det koblet opp. Ifølge videon bør kameraet stå oppå eller under TVen, men det burde ikke være nødvendig. Det viktigste er at kameraet har full oversikt over hvor du er, og at det ikke er noe i veien. Skal teste det nærmere når jeg får headsettet. Sporingen viser at det er i Oslo nå, men jeg bor jo i Nordnorge. Har det forhåpentligvis i morra. Har også kjøpt Warcraft på Blue-ray. Tenkte å se den i dag mens headsettet patcher, men frister å heller ta den i cinema-mode i headsettet. Har ikke sett den filmen ennå, så gleder meg jo. Å se den i VR kan bli heftige saker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Prøvde å få noe info ifra chat ifra Elkjop.no Men var en person som ikke viste noen ting og kun ga standard svar. Så det spørs om folk flest vil få sin PSVR til torsdag..vi vet jo alle hvor raske posten er. Hadde det vært via Komplett som bruker tollpost så hadde det tatt 1 dag og ikke 2-5 dager som med posten... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Og elkjøp sender ofte fra Sverrige, noe som gir lengre tid på leveransen. Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Prøvde å få noe info ifra chat ifra Elkjop.no Men var en person som ikke viste noen ting og kun ga standard svar. Så det spørs om folk flest vil få sin PSVR til torsdag..vi vet jo alle hvor raske posten er. Hadde det vært via Komplett som bruker tollpost så hadde det tatt 1 dag og ikke 2-5 dager som med posten... ELLJØP: Bestillingen din er forsendelsefasen og er altså på vei. Pakken sendes fra Jønkøping (Sverige) og dette medfører at sporingsnummer og sendingsdetaljer normalt først blir tilgjengelig når pakken har passert første terminal i Norge. Da sendes dette også til deg på epost Fikk dette svaret fra Elkjøp jeg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Det var bedre en bla bla jeg fikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå