Schreiber Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Tenkte jeg skulle være smart å si at flises ikke er et ord, men det var jo det... http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=flises 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kan simpelthen ikke fatte at ventetiden er straks over! Helt siden jeg fikk prøve VR på en spillsjappe i London på nittitallet har jeg ventet og ventet og ventet... Kunne selvfølgelig kortet ned ventetiden med oculus eller rift, men lommeboka la ned veto i og med jeg ikke har allverdens pc. Men NÅ!! Fyttiflate!! Word!! Jo det er ord, men hva er feil ved det han skriver da. Bare positivt da, PSVR. Word=enig/bra sagt Jeg trude det betydde ord, er ikke så bra i engelsk. Er selv lært mere eller mindre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 "Word" betyr nok "ord", ja. Men det er også brukt som slanguttrykk for enig, bra sagt osv, kanskje spesielt hos ungdommen. 1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Søk opp PSVR-Norge under Samfunn på PS4. Så kan vi møtes der og finne andre å spille med eller mot i PSVR multiplayer spillene! AKIRA 1 Lenke til kommentar
Iwar Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Søk opp PSVR-Norge under Samfunn på PS4. Så kan vi møtes der og finne andre å spille med eller mot i PSVR multiplayer spillene! AKIRA Bra tiltak! Skal forresten prøve å unngå hippe ungdommelige uttrykk som "word" i framtiden. Jeg ønsker nødig å skape forvirring av slike proporsjonene igjen. Endret 9. oktober 2016 av Iwar 2 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Endelig en statusendring på deler av ordren min hos CDON.com også. PSVR har gått fra "forhåndsbestilt" til "mottatt av lageret". Ingen endring på kameraet enda, men det er vel både tidlig på morgenen og mandag. Ingen god kombo Endret 10. oktober 2016 av johnviggo Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Min ordre står fortsatt med status behandles. Estimert levering er i dag. Sporingskoden jeg fikk forrige uke er ugyldig, så er neppe sendt og kommer neppe i dag. Flere som også belaster F5-knappen hardt i dag? 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 F5 kommer til å få kjørt seg frem til pakken ankommer postkontoret ja gitt. Hater egentlig pakkesporing og statuser pga akkurat dette. Klarer ikke la være å sjekke status Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Good news, bad news. Kameraet og begge move-kontrollene er klare. Fikk både Driveclub VR og Until Dawn: Rush of Blood i posten i dag, og Driveclub er patchet. Trengte ikke patch til UD. Men hvor i helv... blir det av headsettet? Endret 10. oktober 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Elkjøp på deg også Schreiber? EDIT: Nei det var vel Gamezone ? Endret 10. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Her er det null aktivitet. Både spill og PSVR står fortsatt som reservert. Det burde gå med posten idag for å nå frem her til den 13/14... Bestilt hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Iwar Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Samme her Ordren har fortsatt ikke forlatt fra Komplett sitt varehus. Håper den går i dag ass. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 ser The Playroom Vr ligger gratis på psn, og samme her sitter å spammer F5 i håp om att elkjøp får ræva i gir Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 06.10.2016 12:31 SANDEFJORD, EDI informasjon mottatt. Vært slik siden den 6. Også fått mail om at brillene er sendt og estimert leveringstid er i dag. Burde ikke den statusen ha forandret seg da? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) 06.10.2016 12:31 SANDEFJORD, EDI informasjon mottatt. Vært slik siden den 6. Også fått mail om at brillene er sendt og estimert leveringstid er i dag. Burde ikke den statusen ha forandret seg da? er ikke alltid komplett sender ut samme dag som man får mailen om att pakken er sendt desverre, men du kan jo fortsatt være heldig da det somregel kommer inn post i 4-5 tida til postkontor og butikker men ja litt merkelig de ikke har sendt ut da noen allerede har fått den levert Endret 10. oktober 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 ser The Playroom Vr ligger gratis på psn, og samme her sitter å spammer F5 i håp om att elkjøp får ræva i gir Takk for tipset. Satt til nedlasting nå. Må ha så mye som mulig klart Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Gikk inn på posten.no som fortalte meg at cdon har booket inn en forsendelse til meg idag. Skal være fremme den 13 ? oh happy days 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Gikk inn på posten.no som fortalte meg at cdon har booket inn en forsendelse til meg idag. Skal være fremme den 13 oh happy days Hmm.. hvordan gjorde du det? En link du fikk fra cdon.com på epost eller? EDIT: Fant ut av det. Det er registrert sending på meg også. Forventet levering 12. oktober Endret 10. oktober 2016 av johnviggo Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 06.10.2016 12:31 SANDEFJORD, EDI informasjon mottatt. Vært slik siden den 6. Også fått mail om at brillene er sendt og estimert leveringstid er i dag. Burde ikke den statusen ha forandret seg da? er ikke alltid komplett sender ut samme dag som man får mailen om att pakken er sendt desverre, men du kan jo fortsatt være heldig da det somregel kommer inn post i 4-5 tida til postkontor og butikker men ja litt merkelig de ikke har sendt ut da noen allerede har fått den levert Ja lov å håpe hvertfall. Står selv inne på profilen min på komplett at orderen er sendt, men sporinga sier noe annet:p Får bare vente i Guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå