LarZen Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 PlayStation har vist ikke klart å få på plass PSVR på SpillExpo idag. Kanskje i morgen er hva en person skriver på Facebook siden til SpillExpo. Skuffende...men hører fra endel at det er litt skuffende hele SpillExpo i år. Selv så skal jeg til søndag og krysser fingrene for at dem får det på plass... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg skal være ærlig å si at jeg angrer på at jeg dro (var der i går, fredagen). Svært mye av det som er reklamert for var ikke å se snurten av. Heldigvis bor jeg i Oslo, hadde blitt veldig furten om jeg hadde reist langt for dette her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 (endret) 1st PSVR for hundrevis av mennesker var det PlayStation hadde på plass under SpillExpo. Så stå i over 2 timer i kø gadd jeg ikke. Så ingen test av PSVR dessverre. Noen som hadde mer tolmodighet en meg? Endret 8. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det er direkte dårlig av Sony. Det vil ikke være noe spillexpo før VR er lansert. Dermed må man nesten stole "blindt" på det utlendinger sier om den. Håper iallfall at Elkjøp eller noe vil ha en til test i butikk. Mye å bruke 4000 kr på noe man ikke vet om fungerer. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Sony bør trå til med et eget lite promo event i forkant av lanseringen for å få overbevist de mer casual kundene som ikke bevisst oppsøker info om denne typen teknologi 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ser noen er imponert over det på Facebook hvertfall, men ikke mange som har prøvd og skrevet der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Nei fy faen, det der solgte jo VR ene og alene 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 HO O O O O O LLLLLLLYYYYYYYY FØKK! 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Satan det der er i allefall en grunn til å skaffe seg VR hvis jeg noen gang har sett en! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) Ca. sånn under hele klippet Endret 14. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Her er en oversikt tatt fra Neogaf over launch VR Spill samt spill som kommer. Launch TitlesBattlezone (Trailer)Eve Valkyrie (Trailer)Futuridium EP Deluxe VR (Trailer)Synthesis Universe (Trailer) Sony Computer Entertainment Gran Turismo Sport (Trailer) London Heist (Trailer)RIGS (Trailer) Until Dawn: Rush of Blood (Video) PSVR Exclusives Futuridium VR Sequel (Image)Godling (Trailer)Headmaster (Trailer) Hyper Void (Trailer)SUPERHYPERCUBE (Trailer)Wayward Sky (Trailer) Whiteday (Trailer) PSVR Timed Exclusives GNOG (Trailer)Robinson: The Journey (Trailer)Volume: Coda (Trailer) Third Party Games Atom Universe (Trailer)Adr1ft (Trailer)Albino Lulluby (Trailer)ARK: Survival Evolved (Trailer)Among the Sleep: Standalone Version (Trailer)The Assembly (Trailer)Bebylon Battle Royal (Image)Crystal Rift (Trailer)Dead Secret (Trailer)Earthlight (Trailer)Fated (Image)The Gallery: Six Elements (Trailer)Get Even (Trailer)The Hum: Abductions (Trailer)Keep Talking and Nobody Explodes (Video)Loading Human (Trailer)Megaton Rainfall (Trailer)Mind: Path to Thalamus (Trailer)Minotaur Rescue (Video)Mortal Blitz VR (Video)Nighttime Terror 2 (Video)Omega Agent (Trailer)Pollen (Trailer)Project Cars (Trailer)Q.U.B.E ² (Video)Surgeon Simulator (Trailer)TECHNOLUST Scanlines (Video)Trackmania Turbo (Trailer)Vanguard V (Trailer)War Thunder (Video)World of Diving (Trailer)World War Toons (Trailer) Demo Titles / Possible Full Games Aquarion EvolDanganronpa VRThe DeepDriveClub Dynasty Warriors VRFinal Fantasy XIV VRHatsume Miku VRKitchenOVOShowdownStreet LugeSummer Lesson Rumoured Titles Allison RoadAstraeaDreamsiOmoonNo Man's SkyRadial G: Racing EvolvedSuper Stardust UltraVizionEckThe Witness Kilde: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1044658 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Oversikt over kontroll kombinasjoner ved bruk av VR: http://vrfocus.com/archives/25482/sony-reveals-possible-playstation-vr-controller-tracking-combinations/ Endret 26. november 2015 av Mala Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det meningen at man skal holde move-kontrollene med tærne i alternativ D for player 1 ? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 D er vel heller at spiller 1 som har PSVR kan velge mellom 2 stk move-kontroller og DS4 gjennom spillet samt at spiller 2 bare kan bruke DS4. Tviler på at spiller 1 må bruke 2 stk move og DS4 samtidig. Syns B var verre med at 2 andre spillere mest trulig styrer opplevelsen til den med PSVR. Spørs kva type spill det kan bli brukt i. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=qU8fQZJFlEA Endret 26. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 https://www.youtube.com/watch?v=0c0kdIFijtg 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Dette er PC versjonen av EVE:Valkyrie. Men er nok rimelig representativt over hva en får på PSVR om en skal dømme utifra tidligere klipp. Her ser en 10 vs 10 spillere mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå