Ooinaru Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Med den prisen forsvinner jo en av hovedfordelene til PSVR, nemlig at prisen er mye lavere enn rift og vive... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Med den prisen forsvinner jo en av hovedfordelene til PSVR, nemlig at prisen er mye lavere enn rift og vive... Da må du kanskje sjekke prisen på hva Vive og Rift inkludert bevegelses kontrollerne koster For å ikke snakke om maskinen som skal drive det. Hint: maskinen koster mer en rundt 3000kr Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Jeg vet nøyaktig hva de koster men til 7k ser jeg ikke poeng i å kjøpe psvr heller, 47** er en mer attraktiv pris og lander da totalt rundt 7-8k inkludert selve maskinen (slim eller pro) Edit: legg forresten merke til at jeg skriver "mye lavere enn" i forrige innlegg som indikerer at jeg kjenner til prisen til nevnte produkter Endret 24. september 2016 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Er spent på hvor mye PSVR kommer til å selge. Vil nok absolutt tro det er et marked for den, men lurer på hvor mange som blir å gå for dette. Med mine egne opplevelser av VR frister det ikke spesielt, men det kan jo også ha med lavt nivå av immersion og kombinasjonen av utstyr. Endret 24. september 2016 av vidor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Er verdt å nevne at en må ikke ha Move. Utifra hva Sony har sagt tideligere så skal alle PSVR spill fungere med DS4. Men joda jeg skjønner det er mye penger. Men som det meste som er nytt og gøy så koster det om en vil ha det tidlig. Iløpet av 2017 så vil det nok komme bundle pakker som er rimeligere får en håpe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Prisen er nok høy ifm lanseringen fordi VR er nytt og hott så prisene vil nok gå ned. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Det jeg ville gjort for å spare endel kroner er å bestille PSVR til 4700,- via Elkjøp eller Komplett som fortsatt har mulighet til å levere på lansering. Og sjekket rundt etter et brukt kamera. Ser ut som det blir en haug med demoer å prøve så en må ikke kjøpe et spill enda. Så får en et inntrykk og er det gøy så kan en velge å investere i Move om en vil. Evnt se om en kan få tak i et par brukte. Er det dritt så har en alltids angrefristen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Hehe. Det vil jo vise seg hvor mye som havner på demosalg etterhvert. Fordelen til Elkjøp og Komplett er at de er så store at de får gode innkjøpspriser fordi dem flytter store volum. Returretten er jo også gull. 30 dager er vel nok til at mange glemmer av å levere det tilbake til rett tid om det ikke koster all verden, men når det blir noen tusen er det bra å ha. Endret 24. september 2016 av vidor Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Noken som har ratt og pedal til ps4? Ser at komplett har G29 på tilbud til 2,5k. Må no vere eit "must" for vr og bil spel. Frister veldig for min del iallfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Det jeg ville gjort for å spare endel kroner er å bestille PSVR til 4700,- via Elkjøp eller Komplett som fortsatt har mulighet til å levere på lansering. Og sjekket rundt etter et brukt kamera. Ser ut som det blir en haug med demoer å prøve så en må ikke kjøpe et spill enda. Så får en et inntrykk og er det gøy så kan en velge å investere i Move om en vil. Evnt se om en kan få tak i et par brukte. Er det dritt så har en alltids angrefristen Ja jeg sa jo oppi her at jeg belaget meg på å vente, men smatt inn en bestilling hos Elkjøp likevel..kan jo være heldig å få mot lansering Er dog ikke imponert over lanseringsrekka, ser ut som en del ræl og sjau der. Men ett spill og 2 burde jo være nok for enhver da. Eneste fordelen med nye camera er vel at det er justerbart, ellers er det samme tech i ny og forbedret innpakning ? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Betaler maks 4000 for PSVR viss alt anna innfrir. Blir moro å sjå kva pris di legger seg på etter lansering. Spesiellt når verste bølga har lagt seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Eneste fordelen med nye camera er vel at det er justerbart, ellers er det samme tech i ny og forbedret innpakning ? Har ikke lest at det er noe forskjell utenom det kosmetiske. Er vel bare en ny rebrand av både kamera og move kontrollerne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Da ser det ut til at jeg har fått ordnet meg ett greit priset PS4 kamera av den gamle sorten i det minste Kjenner det kribler litt mot VR-toget nå.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Da ser det ut til at jeg har fått ordnet meg ett greit priset PS4 kamera av den gamle sorten i det minste Kjenner det kribler litt mot VR-toget nå.. Mye da, velkommen etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Ser ikke ett eneste vettugt bruksområde for min del for de kameraet uten om VR, så derfor ligger jeg ette 250,- for kameraet Lenke til kommentar
whaley Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hei Mulig dette har blitt spurt om før. Har jeg forstått det riktig at Playstation camera for PS3 ikke virker på PS4? Men jeg kan bruke Move controllere fra PS3 på PS4? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Move-settet fra PS3 fungere ja, men du må ha nytt kamera for PS4 Ser mye rimelig Move tilbehør på ebay..men er vel veldig mulig det er mye fake kontrollere i sirkulasjon? Da helst det som må sendes fra Kina? Endret 27. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Et av spillene jeg gleder meg mest til Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Et av spillene jeg gleder meg mest til F*ck no! Nope! Nada! Ikke F*en! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Gleder meg til noe litt mer kos! Ja, den kommer også til PSVR. Endret 28. september 2016 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå