Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er typisk det Ooinaru... :( Men jeg tipper det vil komme demo kiosker i flere GameStop butikker og kanskje tilogmed Elkjøp til neste år. Det er et type produkt en må få prøvd. Er vanskelig om ikke umulig å forklare til noen som aldri har prøvd VR hvordan det faktisk lurer hjernen.

Blir noen tusen mennesker der da Admiral Necrolamedor så det er vel stor sjanse for å klare å unngå å se denne personen?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Klipp som tar for seg litt teknisk informasjon. Blir mest for utviklere litt utover i klippet.

En ting som er spennende er at det blir i tillegg til en mirror funksjon hvor andre kan se hva du ser på TV. En seperate screen mode som gjør at dem som ser på TV får sitt eget bilde og kan spille med den som er i VR.

6WFDygl.jpg

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har satt deg videre inn i Reprojeksjon, Larzen, men er det to forskjellige måter dette fungerer på? Fikk det for meg at de lagde 'interpolated frames' mellom hvert standard bilde for 120hz, men i videoen over kommer det frem at standardbildet henger igjen mens det skyves for å kompensere for hodebevegelse. Har jeg bare blitt forklart feil?

Endret av K2D
Lenke til kommentar

Litt info rundt det her og her :)

Ok! Da forstår jeg :)

Positiver:

-120Hz bilde-representasjon av bevegelse (veldig viktig for en god opplevelse)

Negativer:

-Ghosting (spennende å se om dette gjør seg gjeldende i 120hz)

-sorte grenser i periferien under raske bevegelser (utbedres av 90/120 fps eller forutseende teknologi.

Videre forklart her:

Endret av K2D
Lenke til kommentar

YES!!!

Da har PlayStation bekreftet at PSVR vil være på SpillExpo neste uke! Er spillet London Heist dem skal demonstrere. NB: Vil være 18 års grense for å prøve det spillet. 

Rekner med vi som ikke kan på SpillExpo får en liten update på hvordan det var:)

Lenke til kommentar

Kommer først til PC og Linux. Men det er en mulighet for at det også kommer til PSVR senere.

EDIT: Ser ut noen har vært litt for raske med å svare. Og dem korrigerer seg til at det ikke er i planene men en vet aldri. Så vi får bare vente å se. 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...