LarZen Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Litt info rundt det her og her Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 YES!!! Da har PlayStation bekreftet at PSVR vil være på SpillExpo neste uke! Er spillet London Heist dem skal demonstrere. NB: Vil være 18 års grense for å prøve det spillet. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dammit!! Hadde lyst å dra i år men er opptatt den helgen kunne veldig gjerne tenkt meg å prøvd PSVR! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fett. Fremdeles usikker om jeg skal dra, siden en jeg har lite lyst til å møte skal dit, men kjipt å la drittfolk ødelegge for meg selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Er typisk det Ooinaru... Men jeg tipper det vil komme demo kiosker i flere GameStop butikker og kanskje tilogmed Elkjøp til neste år. Det er et type produkt en må få prøvd. Er vanskelig om ikke umulig å forklare til noen som aldri har prøvd VR hvordan det faktisk lurer hjernen. Blir noen tusen mennesker der da Admiral Necrolamedor så det er vel stor sjanse for å klare å unngå å se denne personen? Endret 30. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Håper det, litt greit å kunne teste det før det blir noe kjøp! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Dreams får PSVR støtte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Klipp som tar for seg litt teknisk informasjon. Blir mest for utviklere litt utover i klippet. En ting som er spennende er at det blir i tillegg til en mirror funksjon hvor andre kan se hva du ser på TV. En seperate screen mode som gjør at dem som ser på TV får sitt eget bilde og kan spille med den som er i VR. Endret 1. november 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Vet ikke om du har satt deg videre inn i Reprojeksjon, Larzen, men er det to forskjellige måter dette fungerer på? Fikk det for meg at de lagde 'interpolated frames' mellom hvert standard bilde for 120hz, men i videoen over kommer det frem at standardbildet henger igjen mens det skyves for å kompensere for hodebevegelse. Har jeg bare blitt forklart feil? Endret 2. november 2015 av K2D Lenke til kommentar
K2D Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Litt info rundt det her og her Ok! Da forstår jeg Positiver: -120Hz bilde-representasjon av bevegelse (veldig viktig for en god opplevelse) Negativer: -Ghosting (spennende å se om dette gjør seg gjeldende i 120hz) -sorte grenser i periferien under raske bevegelser (utbedres av 90/120 fps eller forutseende teknologi. Videre forklart her: Endret 2. november 2015 av K2D Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 YES!!! Da har PlayStation bekreftet at PSVR vil være på SpillExpo neste uke! Er spillet London Heist dem skal demonstrere. NB: Vil være 18 års grense for å prøve det spillet. Rekner med vi som ikke kan på SpillExpo får en liten update på hvordan det var:) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Rekner med vi som ikke kan på SpillExpo får en liten update på hvordan det var:) Det er helt sikkert! 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Kommer først til PC og Linux. Men det er en mulighet for at det også kommer til PSVR senere. EDIT: Ser ut noen har vært litt for raske med å svare. Og dem korrigerer seg til at det ikke er i planene men en vet aldri. Så vi får bare vente å se. Endret 3. november 2015 av LarZen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Det her kan jo ha potensiale til å ta livet av noen med dårlige nerver... Endret 4. november 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Det her ser faktisk veldig heftig ut! Lenke til kommentar
qurac Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Litt info rundt det her og her Spennende lesning, men jeg stusser fortsatt over hvordan det skal gå an med PS4-hardware. Ser ut som man også kommer til å trenge en ekstern "processing unit". Link. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Ny trailer for PSVR headsettet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Snaxy Gleder meg til å høre tilbakemeldinger fra dere som har mulighet til å stikke innom Expo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Gleder meg veldig til jeg sitter med en sånn i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå