vidor Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Dette lover jo godt for de som vurderer å leie ut utstyret. Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Vet du om det var med Neo eller vanlig PS4 hardware ? Jeg spurte de da jeg var der på torsdag, og de sa det var vanlig PS4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Vet du om det var med Neo eller vanlig PS4 hardware ? Jeg spurte de da jeg var der på torsdag, og de sa det var vanlig PS4 Ok, da blir det vel litt mer eyecandy på Neo for VR. Ytelsesøkningen ryktes å bli nesten det dobbelte. Spent på hvordan de blir å løse dette, siden det det er omtalt at spill skal fungere på likt på begge, så da blir vel det eneste de har muligheten å gå på framerate og eyecandy. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Dette kan blir interessant, biljard i VR.Hustle Kings VR https://youtu.be/SIgPFHF5xKI?t=1m45s Endret 3. september 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Bare å glede seg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Det følger med en demo disk med PSVR som lar deg prøve: Driveclub VR PlayStation VR Worlds : Ocean Descent RIGS Tumble VR Battlezone EVE: Valkyre Wayward Sky Headmaster Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Headmaster 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det minner meg om da jeg fikk PS1 og den medfølgende demo cden. Oooooh for noen minner! 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det minner meg om da jeg fikk PS1 og den medfølgende demo cden. Oooooh for noen minner! Ja......mener å huske de demoene ble spilt til døde. Snakk om å kunne 1 brett eller 1 level inn-ut-opp-ned-i-blinde osv.... Det var tider det. Jeg kunne kjøpe et "dyrt" spill-blad basert på hvilke demoer som var med på den påklistrede disken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det minner meg om da jeg fikk PS1 og den medfølgende demo cden. Oooooh for noen minner! Husker den, har den ennå den cden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Demo 1 i 1995...blir varm inni meg EDIT: Emulerte greier dette.og ingen musikk under Battle Arena Toshinden Endret 8. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Klinka til og forhåndsbestilte hos cdon nå. Bundle med kamera, samt eve: V i tillegg til Thrustmaster Hotas brukte jeg 7000 på et få tastetrykk. Gleder meg så sykt til 13 oktober!! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Er det forskjell på move kontrollere fra ps3 og ps4? http://cdon.no/spill/playstation_move_v2_double_pack-38793284 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Vi bruker de samme til begge konsollene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det var temmelig rått å kunne se rundt slik som det, og jeg ble oppriktig nervøs når den haien hadde røsket i stykker buret mitt. Følte du var under vann da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Kan bestilles via Amazon.com 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Sikkert teit spørsmål, men hvor stor er sjansen for å få PSVR til launch? Er det garantert nok til alle, eller er det først til mølla? Gleder meg som en unge til dette. Forhåndsbestilte hos gamezone for lenge siden, btw. Endret 10. september 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Sikkert teit spørsmål, men hvor stor er sjansen for å få PSVR til launch? Er det garantert nok til alle, eller er det først til mølla? Gleder meg som en unge til dette. Forhåndsbestilte hos gamezone for lenge siden, btw. STOR Alle som bestiller fra Gamezone får PSVR, exe la oss si det er 100 mennesker som har bestilt PSVR da bestiller Gamzone 100 PSVR da fra sony. å du kan maile eller ringe Gamezone spøre de selv. [email protected] eller telefon 38 17 83 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå