Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du om det var med Neo eller vanlig PS4 hardware ?

Jeg spurte de da jeg var der på torsdag, og de sa det var vanlig PS4

Ok, da blir det vel litt mer eyecandy på Neo for VR. Ytelsesøkningen ryktes å bli nesten det dobbelte. Spent på hvordan de blir å løse dette, siden det det er omtalt at spill skal fungere på likt på begge, så da blir vel det eneste de har muligheten å gå på framerate og eyecandy.

Lenke til kommentar

Det minner meg om da jeg fikk PS1 og den medfølgende demo cden. Oooooh for noen minner! :D

Ja......mener å huske de demoene ble spilt til døde. Snakk om å kunne 1 brett eller 1 level inn-ut-opp-ned-i-blinde osv....

Det var tider det.

Jeg kunne kjøpe et "dyrt" spill-blad basert på hvilke demoer som var med på den påklistrede disken.

Lenke til kommentar

Sikkert teit spørsmål, men hvor stor er sjansen for å få PSVR til launch? Er det garantert nok til alle, eller er det først til mølla? Gleder meg som en unge til dette. :D

Forhåndsbestilte hos gamezone for lenge siden, btw.

STOR Alle som bestiller fra Gamezone får PSVR, exe la oss si det er 100 mennesker som har bestilt PSVR da bestiller Gamzone 100 PSVR da fra sony. å du kan maile eller ringe Gamezone  spøre de selv. [email protected] eller telefon 38 17 83 13.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...