vidor Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tror det vil være business i å leie ut PSVR med spill. Kunne tenke meg å prøve det, men har ikke lyst å legge ut 5k for at tech'en havner i et skap etter kort tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tror det vil være business i å leie ut PSVR med spill. Kunne tenke meg å prøve det, men har ikke lyst å legge ut 5k for at tech'en havner i et skap etter kort tid. Spør Larzen han kan mye om VR, men det vet du sikkert. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Spør Larzen han kan mye om VR, men det vet du sikkert. Har skrevet litt i denne tråden før ang mine erfaringer med lignende tech, så det er bakgrunnen for det jeg synser om PSVR. Selvfølgelig ikke direkte sammenlignbart, men nok til å ha en høvelig fundamentert mening. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Er nok mange som ville prøvd før dem kjøper. Men problemer blir fort slitasje og svette. Ser jo bare på dem få som har prøvd min HTC Vive. Noen svetter som griser.. Rykende fersk Driveclub gameplay i VR. Endret 18. august 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Knall gameplay! Driveclub VR burde gje mange timer med spilling. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Lurer på åsen hjernen reagerer på da man krasjer i spillet, trenger ikke teste VR før jeg får det posten, er jevla hypen på VR, 8 uker snart om 7 timer å ca 50 er det 7 uker til VR. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Kan være lurt å teste ut for å dempe hypen litt.Jeg var hos Lefdal og testet HTC Vive.Joda, interessant affære, men ikke blown away slik enkelte andre blir.Og da fikk jeg avstemt forventningene litt, siden Vive skal være top of the pops, og jeg vet PS VR kommer til å ligge en del hakk under.Er ikke slik at jeg gleder meg mindre til PS VR kommer nå, men jeg er litt mer innstilt på hva det blir og ikke blir. Så får vi se.Blir nok litt som EyeToy og Kinect. Artig en kort periode, vises frem til venner, og så blir det kun tatt frem i ny og ne.Kan se for meg at enkelte spill kommeri vanlig format, så har de et spesialbrett, ekstraoppdrag eller en feature som kan oppleves i VR.Slik som Tomb Raider som kommer nå til høsten. Selve spillet er standard uten VR, men en kan oppleve Croft Mansion med VR. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Syns det er jævlig med penger å legge på bordet uprøvd i hvertfall. Kommer aldri til å kjøpe noe VR-styr til PC da det blir for dyrt, men om det fungerer tilfredstillinde på PS4 hadde det vært stilig! Men jeg krever nesten en lokal test booth altså. Endret 19. august 2016 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Det som er med VR idag er at oppløsningen er litt lav enda. Og det er noe en kan henge seg opp i når en prøver for første gang og er i typisk analyse modus. En kan også henge seg litt opp i at en ser igjennom en slags dykkermaske og at hele synsfeltet er ikke dekt. Dette pleier å være vanlig for mer erfarne spillere og teknologi opptatte. Mens dem som ikke nødvendigvis er det dykker inn i VR på en helt annen måte og blir oppslukt i dem virtuelle verdene som et barn. Men det jeg ser er at typiske spillere og teknologi opptatte må gjerne prøve et par spill/opplevelser før dem kommer seg ut av denne analyse modusen og lar seg bli oppslukt. Det er ihvertfall min erfaring når jeg har hatt forskjellige folk på besøk her for å prøve HTC Vive. Og det er min egen erfaring også. Når jeg jeg er i VR idag så enser jeg ikke engang tanken om lav oppløsning eller synsfelt. Det det handler om nå er jakten på neste VR opplevelse. Jeg har fks spilt MYE World of Warcraft dem siste ukene. Time etter time i forskjellige dungeons,raids osv osv. Og det er gøy! Men det er ikke sammenlignbart med hva som oppleves som en drøm i hode mitt. Hvor jeg faktisk var i en dungeon. Noe jeg var i VR for ikke så lenge siden. Det er så surrealistisk å rart når en lar VR dra deg inn i en virtuell verden. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 DriveClub såg forøvrig veldig artig ut i VR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Syns det er jævlig med penger å legge på bordet uprøvd i hvertfall. Kommer aldri til å kjøpe noe VR-styr til PC da det blir for dyrt, men om det fungerer tilfredstillinde på PS4 hadde det vært stilig! Men jeg krever nesten en lokal test booth altså. 10.000.kr Mala koster Vr til pc. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Det som er med VR idag er at oppløsningen er litt lav enda. Og det er noe en kan henge seg opp i når en prøver for første gang og er i typisk analyse modus. En kan også henge seg litt opp i at en ser igjennom en slags dykkermaske og at hele synsfeltet er ikke dekt. Dette pleier å være vanlig for mer erfarne spillere og teknologi opptatte. Mens dem som ikke nødvendigvis er det dykker inn i VR på en helt annen måte og blir oppslukt i dem virtuelle verdene som et barn. Men det jeg ser er at typiske spillere og teknologi opptatte må gjerne prøve et par spill/opplevelser før dem kommer seg ut av denne analyse modusen og lar seg bli oppslukt. Det er ihvertfall min erfaring når jeg har hatt forskjellige folk på besøk her for å prøve HTC Vive. Og det er min egen erfaring også. Når jeg jeg er i VR idag så enser jeg ikke engang tanken om lav oppløsning eller synsfelt. Det det handler om nå er jakten på neste VR opplevelse. Jeg har fks spilt MYE World of Warcraft dem siste ukene. Time etter time i forskjellige dungeons,raids osv osv. Og det er gøy! Men det er ikke sammenlignbart med hva som oppleves som en drøm i hode mitt. Hvor jeg faktisk var i en dungeon. Noe jeg var i VR for ikke så lenge siden. Det er så surrealistisk å rart når en lar VR dra deg inn i en virtuell verden. Enig. Men, er jeg dum eller sier du at du spiller WOW i VR? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Enig. Men, er jeg dum eller sier du at du spiller WOW i VR? Neida. Var mer som et eksempel på at VR opplevelser gir så mye mer inntrykk. Blitt skummelt mange timer i WOW dem siste ukene men det er denne ene nylige opplevelsen i en virtuel dungeon som sitter igjen som en løs drøm.. Men....jeg spilte faktisk WOW med VR igår. Det funka det, men er vel ikke noe jeg ville anbefalt å gjøre lenge Endret 19. august 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Syns det er jævlig med penger å legge på bordet uprøvd i hvertfall. Kommer aldri til å kjøpe noe VR-styr til PC da det blir for dyrt, men om det fungerer tilfredstillinde på PS4 hadde det vært stilig! Men jeg krever nesten en lokal test booth altså. Derfor bestiller vi på nett med angrefrist, eller kjøper hos forhandler som tilbyr xx-dager åpent kjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Veldig kjekt med Elkjøp og Komplett sin henholdsvis 30 og 45 dagers angrefrist. Brukt den et par ganger selv. Er gull verdt at dem har en slik ordning Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Digital Foundry er imponert over DriveClub VR. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Lover godt! Viktigaste med PSVR er at spilla er dønn solide i 60fps før oppskalering. Elles ser det ut til at PSVR-opplevelsen er innafor. Nå må det bare komme fleire gode PSVR-spill som eg vil ha. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Noen som vet om man trenger to PSMove-kontrollere til dette? Har ingen ennå, og vil helst bruke den vanlige dualshocken. https://www.youtube.com/watch?v=UFigQWRuTj8 Endret 24. august 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå