Snerk Skrevet 11. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 Nope. PSVR har solgt godt over 2 mill enheter og sony har en VR markedsandel på ca 50%, og de begynner å få en solid VR spillkatalog. De fleste som har prøvd VR har for lengst skjønt at dette er kommet for å bli. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 Ja VR er kommet for å bli. Det har jeg ingen tvil om. For det er sabla gøy når du først finner et spill som fenger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 PSVR var en "døgnflue" som gikk over. Mange håpet annerledes, men bare å innse..... hA HA :tease: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 15. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2018 Kan motion controllers fra PS3 brukes til PS4? Altså PSVR... Har to stk som ligger i boden, så kanskje de kan få et nytt liv. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 Nokon som har prøvd skyrim på psvr? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2018 Nokon som har prøvd skyrim på psvr? Ja jeg testet det men synes grafikken så helt jevlig ut det var susete grafikk, så kjøpte det på steam i stedet. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 20. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2018 Hehe, susete grafikk får eg ikkje gjort stort med. Blir med PSVR denne runda, Vurderer ny VR når minst 4k/120fps dukker opp. Men elles likte du skyrim som VR spill? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg har spilt Skyrim VR i hvertfall 50-60 timer. Jeg hoppet over den oppussede vanlige utgaven av Skyrim, og hadde ikke spilt Skyrim siden release når jeg startet opp VR utgaven. Jeg kan være enig i at grafikken ikke er top notch eller på noen måte sammenliknbart med RE7 i VR, men etter 10-15 minutter var grafikken litt glemt. Det føltes ganske utrolig å se opp i himmelen og se på stjernene, eller lene hodet til siden, for å se hva som skjulte seg rundt hjørnet inne i en hule. For meg er det ett av de bedre PSVR spillene, da det er så mye annet som suger deg inn enn grafikken. Å slåss mor drager er helt fantastisk, spesielt når de flyr over deg. Noen ankepunkter er det, selve skill systemet synes jeg er ganske tungvint, det samme med inventory. Jeg spiller sittende med en DS4, og det å måtte endre stilling for å «se» hele inventoryet kunne vært løst på en bedre måte. Hadde jeg spilt stående med Move kontrollere så hadde jeg nok ikke følt det samme problemet. Men alt i alt, absolutt verdt en titt! Jeg ble heller ikke kvalm av å spille det. PSVR spillet Rigs foreksempel, kan jeg bare glemme etter 5 minutter. Det er en god del innstillinger du kan gjøre slik at spillet blir mest mulig optimalt for deg. Jeg har satt opp mitt til å endre kamera vinkel 45 grader eller noe slikt, når jeg snur på stikka. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2018 Hehe, susete grafikk får eg ikkje gjort stort med. Blir med PSVR denne runda, Vurderer ny VR når minst 4k/120fps dukker opp. Men elles likte du skyrim som VR spill? hva med det her da. 2000.kr nå før 4000.kr https://www.elkjop.no/product/gaming/vr-gaming/HPMRHEADSET/hp-windows-mixed-reality-headset Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2018 Hehe, susete grafikk får eg ikkje gjort stort med. Blir med PSVR denne runda, Vurderer ny VR når minst 4k/120fps dukker opp. Men elles likte du skyrim som VR spill? Ja likte det veldig bra, selv om jeg jeg aldri har spillet skyrim før men bedre på htc vive å rift, Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg har spilt Skyrim VR i hvertfall 50-60 timer. Jeg hoppet over den oppussede vanlige utgaven av Skyrim, og hadde ikke spilt Skyrim siden release når jeg startet opp VR utgaven. Jeg kan være enig i at grafikken ikke er top notch eller på noen måte sammenliknbart med RE7 i VR, men etter 10-15 minutter var grafikken litt glemt. Det føltes ganske utrolig å se opp i himmelen og se på stjernene, eller lene hodet til siden, for å se hva som skjulte seg rundt hjørnet inne i en hule. For meg er det ett av de bedre PSVR spillene, da det er så mye annet som suger deg inn enn grafikken. Å slåss mor drager er helt fantastisk, spesielt når de flyr over deg. Noen ankepunkter er det, selve skill systemet synes jeg er ganske tungvint, det samme med inventory. Jeg spiller sittende med en DS4, og det å måtte endre stilling for å «se» hele inventoryet kunne vært løst på en bedre måte. Hadde jeg spilt stående med Move kontrollere så hadde jeg nok ikke følt det samme problemet. Men alt i alt, absolutt verdt en titt! Jeg ble heller ikke kvalm av å spille det. PSVR spillet Rigs foreksempel, kan jeg bare glemme etter 5 minutter. Det er en god del innstillinger du kan gjøre slik at spillet blir mest mulig optimalt for deg. Jeg har satt opp mitt til å endre kamera vinkel 45 grader eller noe slikt, når jeg snur på stikka. Var eit liknande inntrykk eg satt att med etter å ha sjekka ut nokre reviews og gameplays. Kunne tenkt meg å prøve både sittande med DS4 samt ståande med Move. 50-60 timer er mykje i eit VR-spill. Kan vente litt med oppgradering av skills samt holde meg til få våpen. Bruke inventory minst mulig burde funke. Blir muligens Skyrim VR på meg da. Sist eg spillte skyrim var vel til PS3. Har prøvd på PS4 og syns det virka betre på mange vis, men husker ikkje kvifor eg lot være å kjøpe til PS4. Liker ikkje melkeprodukt, men VR blir litt annleis. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2018 hva med det her da. 2000.kr nå før 4000.kr https://www.elkjop.no/product/gaming/vr-gaming/HPMRHEADSET/hp-windows-mixed-reality-headset Litt bedre specs enn PSVR, men eg må forholde meg til oppsatte budsjett for hobbyane mine. Di er både mange og dyre nok til at eg ikkje forandrer på noko. Blir nok ikkje kjøpt noko nytt VR-sett til meg sjølv i nærmaste framtid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2018 PSVR var en "døgnflue" som gikk over. Mange håpet annerledes, men bare å innse..... Sony har solgt næsten 1 million Playstation VR headset https://mobil.nu/sony/sony-playstation-vr-headset-solgte-enheder-76922 Er ikke det her bra da. Super Data Rapport: 6.3 millioner VR headsets er solgt i 2016 http://vrgamer.no/2017/02/05/super-data-reports-that-over-6-3-million-vr-headsets-was-sold-in-2016/ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2018 De tallene er utdatert nå men sony har solgt godt med VR enheter ja. Dog ikke like mye some de hadde håpet på. Men nok til stor videre satsing på VR markedet. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 28. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2018 Da har eg snopa meg Skyrim VR til PS4. Knall at spillet fekk ein rimelig bra oppdatering for nokre dager sia. 1 Lenke til kommentar
R3itan_ Skrevet 30. august 2018 Rapporter Del Skrevet 30. august 2018 Noen som vil opprette squad i firewall? Om dere enda ikke har prøvd dette, er dette beste spillet så langt til psvr Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. august 2018 Rapporter Del Skrevet 30. august 2018 Noen som vil opprette squad i firewall? Om dere enda ikke har prøvd dette, er dette beste spillet så langt til psvr Spennende. Til nå har farpoint vært en av de bedre opplevelsene. Lenke til kommentar
R3itan_ Skrevet 30. august 2018 Rapporter Del Skrevet 30. august 2018 Får de som ikke vet hva det er: Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 31. august 2018 Rapporter Del Skrevet 31. august 2018 Knall! Takker for info. Var ikkje klar over Firewall. Sjekka kjapt nokre videoer, er rimelig bra tilbakemeldinger ute allereie. Såpass bra spill til PSVR må man jo bare støtte opp om så da vart det Firewall aim-bundle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå