Enceladus Skrevet 24. august 2017 Rapporter Del Skrevet 24. august 2017 Gamescom 2017: Skyrim Is Pretty Rough on PSVR: http://nordic.ign.com/the-elder-scrolls-v-skyrim-vr/4523/preview/gamescom-2017-skyrim-is-pretty-rough-on-psvr Forhåpentligvis blir ikke dette et problem i Skyrim VR på pc. Ser ut til at det er dårlig tracking og mangel på bevegelse med stikke/trackpad som er problemet her, dette er ikke et problem på pc. Fallout 4 har skikkelig fri bevegelse pluss teleport å velge i og tracking er ypperlig både med Rift og Vive. Synd dette, jeg tror det bare gir mer bensin på bålet for de som er negative til VR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2017 Rapporter Del Skrevet 24. august 2017 Gamescom 2017: Skyrim Is Pretty Rough on PSVR: http://nordic.ign.com/the-elder-scrolls-v-skyrim-vr/4523/preview/gamescom-2017-skyrim-is-pretty-rough-on-psvr Forhåpentligvis blir ikke dette et problem i Skyrim VR på pc. Ser ut til at det er dårlig tracking og mangel på bevegelse med stikke/trackpad som er problemet her, dette er ikke et problem på pc. Fallout 4 har skikkelig fri bevegelse pluss teleport å velge i og tracking er ypperlig både med Rift og Vive. Synd dette, jeg tror det bare gir mer bensin på bålet for de som er negative til VR Fallout 4 vr er ikke kommet til Rift, Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. august 2017 Rapporter Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Fallout 4 vr er ikke kommet til Rift, Ser at det jeg skrev kunne misforstås Jeg mente ikke å si at jeg har spilt Fallout 4 VR på PC, jeg vet at det ikke er ute før i Desember. Jeg vet derimot at Tracking både på Vive og Rift er veldig stabilt siden jeg har begge selv. Og jeg vet at Fallout 4 har flere metoder å forflytte seg rundt i den store åpne verdenen, teleport og fri bevegelse med trackpad/stikke. Mange har testet spillet bla på E3 og Gamescon så dette vet vi. Altså alle problemer som PSVR måtte slite med pga dårlig tracking blir ikke et problem på PC. Fri bevegelse for de som tåler det med bevegelseskontrollere er fantastisk hvis gjort skikkelig og man ikke er super sensitiv og spyr av all type kunstig type bevegelse. For de mest sensitive så er alltids teleport en løsning. Fallout 4 VR har begge deler og kanskje enda flere. Skyrim VR på PC vil trolig få samme muligheter vil jeg tippe. Men! Jeg er skeptisk til om Fallout 4 og Skyrim blir særlig bra på PC. Er redd spillene vil bære preg av at de er tilpasset VR og ikke bygd opp fra grunnen av for VR. Fallout 4 VR virker å ha noen snodige problemer som vist i linken under. https://www.reddit.com/r/Vive/comments/6hp073/tested_podcast_quick_impressions_fallout_4_vr/ Doom VFR derimot tror jeg blir enormt bra på PC siden det er bygd for VR fra grunnen av. Jeg er derimot skeptisk til om det blir like bra på PSVR pga ustabil tracking. https://arstechnica.com/gaming/2017/06/doom-is-bethesdas-best-vr-game-and-thats-bad-news-for-two-major-vrpgs/ Endret 24. august 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Husk at Rigs VR er gratis spill på PSN+ nå for tiden. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. september 2017 Rapporter Del Skrevet 20. september 2017 CDON har PSVR med kamera og vr worlds spillet til 3880. Bra pris det vel? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2017 Et av dem beste spillene du får til VR på PC finner nå veien til PSVR! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2017 https://www.spillforumet.no/traad/de-tre-store-vr-tilbyderene-psvr-vs-oculus-rift-pacific-vs-htc-vive.979/page-8#post-11943 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Det her gleder jeg meg til å spille altså....ser helt bananas ut! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Det her gleder jeg meg til å spille altså....ser helt bananas ut! Har spilt gjennom et par ganger på Vive. Liker du Rick and Morty aktig humor har du mye å glede seg til! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Ja jeg kommer vel til å le så jeg pisser i buksa... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Surt må vente på et vr spill, Ghostbusters i vr de bruker god tid da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2018 Har du ødelagt noe i det siste Mala med PsVr, greide kverke et stort bilde da jeg spillet Fallout 4 vr med rift så jeg byttet til vive, håper jeg ikke ødelegger noe mer faen eller smokker til noen under spillingen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2018 Nei etter at jeg omrokkert litt oppe på loftstua jar den blitt mere VR-vennlig Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Noen som vet når den nyeste versjonen av PSVR (cuh-zvr2) kommer for salg her til lands? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 PlayStation VR CUH-ZVR2 is the updated version of the headset, while PSVR CUH-ZVR1 is the launch model. PSVR CUH-ZVR2 makes a few minor changes to the original headset, streamlining its cabling and integrating its stereo headphones into the headset itself. The biggest change, though, is to the Processor Unit, which allows HDR passthrough when playing on a compatible 4K television. This is one of the biggest oversights of the original PSVR, as you needed to swap out cables in order to take advantage of HDR. Fin oppdatering. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 Hvordan er egentlig VR situasjonen nå? Virker å være label steming her inne og det sier vel det meste kanskje? Tenker at pressekonferansen i natt blir en pekepinn på hvordan Sony ser for seg veien videre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 Mangler fortsatt "skikkelige" spill dessverre. Men det har dukket opp endel ting som kan være spennende i det siste. Men for min del ikke nok til at jeg har brydd meg med å dra frem PSVR og koble om kabler, passe på at move kontrollere er ladet og at kamera og lysforhold er optimalt.. If you get my drift.... Får PSVR 2018 modellen veldig billig på Elkjøp den uka her. 2600kr tror jeg? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 PSVR fortsetter å levere meget gode spillopplevelser. Masse gode spill å velge mellom. Super Hot, WipeOut Omega Collection, Ultra Wings, Rec Room (gratis! og nettopp kommet med en battle royale modus), Moss, Farpoint, RE7, The Playroom (også gratis), Skyrim og mer. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2018 PSVR var en "døgnflue" som gikk over.Mange håpet annerledes, men bare å innse..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå