AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kjæresten min fingret meg i går og han var ganske hardhendt. Jeg begynte å blø. Etter det har jeg hatt veldig vondt der nede og det svir når jeg tisser. Noen ganger gjør også vondt når jeg sitter også. Jeg så meg i speilet og da så det ut som det hang en hudbit rett neden for urinåpningen, men vet ikke riktig hva dette var. Det gjorde vondt når jeg prøvde å ta på det. Noen som har noen ide om hva dette kan være, og hva jeg burde gjøre? Anonymous poster hash: 3a083...d3e Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 AU! Kanskje han kunne vurdert å klippe neglene sine, passe på at han ikke fingrer så hardt når du ikke er våt. Du får se ann åssen det kjennes utover dagen/helga, så får du be han ta deg med til legevakt/fastlege. Kanskje han tenker litt neste gang. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor i granskauen lot du ham fingre deg så hardt? Vil han ikke at sexuell omgang skal være deilig for deg? Du har fått sår/ revnet litt inni der + at han kanskje var skitten på fingrene også For en fantastisk type du har skaffet deg.. 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Dette er bare en rift, det går over etter hvert, skulle det ikke derimot. Lege! Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Vær forsiktig neste gang. HVorfor gjorde han det så hardt, og var det ikke vondt mens han holdt på? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hva i all verden skal du med fingrene hans der inne... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Som sagt, rift, sannsynligvis pga lange/skarpe/kantete fingernegl. Spes kanten av negl kan ha litt å si der, er han ikke forsiktig så kan hun få en rift. Dette vil sannsynligvis gro helt fint i løpet av noen få dager, ta det litt rolig i den perioden. Svien vil nok gi seg gradvis ganske raskt, 1-2 dager. Neste gang så bør han ha klipt neglene sine + sørge for normalt rene hender, evt vask dem først og skyll godt! Alternativt så skaff en boks med pvc/latex hansker og litt godt glidemiddel, dette eliminerer bort endel av faren for rift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg