Spillredaksjonen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Én heldig vinner kan sikre seg en D-Link DIR-890L.KONKURRANSE: Vinn en trådløs ruter som er skreddersydd for spilling Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Håper eg kan vinne denne:-) Må få skifta ut den ustabile driten vi har nå, og som student har jeg ikke mye å rutte med :S Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Dette hadde vært noe annet enn den jeg har nå. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Trådløst er aldri laget for gaming. 2 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvordan er det hvis man har f.eks 60% dekning, vil en da kunne klare å kommunisere i en fart av 1300mbps x 0,60? Lenke til kommentar
NBT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 en asus ruter hadde falt mer i smak med meg. etter har prøved masse dyre rutere før så er asus absolut den mest stabilste av dem alle så langt 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 ASUSWRT (firmwaren) er skikkelig dårlig. Mye problemer med minnelekasjer og i de fleste routerene skrur den av Wi-Fi i ett minutt ved midnatt bare for å jobbe rundt bugs. Ikke det beste produktet på markedet, selv om denne ser veldig lekker ut. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Relativt lav Wife Acceptance Factor på denne, men hadde ikke sagt nei takk alikevel Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg ville ha hatt denne montert opp ned i taket! Tenk dere hvor mye nerdepoints man får! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tror jeg dropper denne konkuransen. Har hørt fra en sikker kilde at ytelsen ikke er helt på topp på denne. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er det ikke litt flause å komme med negativ omtale av en router som en samtidig kan vinne i konkurransen? Eller motsatt, tilby en router i premie som en har omtalt negativt... Stor deltagelse i konkurransen? :-P Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Minner litt om en Lamborghini eller en eller annen stealth-farkost...usynlig på radar... Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Blir vinneren annonsert her, eller blir det sendt en direkte melding til den utvalgte? Endret 12. oktober 2015 av Stampy Lenke til kommentar
Syter Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Trådløst er aldri laget for gaming. Selvsagt. Derav LAN porten bak. Men telefonen, laptopen, raspberryen, tvn, ps4n og nettbrettet trenger trådløst. Da er det greit å ha en god *router*. Spiller ingen rolle om du sitter på ethernet og gamer, hvis routeren din har problemer med QoS pga for mange pakker over det trådløse. Vet ikke så mye om denne, men ASUS sine er helt makaløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå