Hallowenman Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kjøpte Forza Horizon 2 brukt hos Gamestop i dag og har ikke fått prøvd dette. Men jeg ser at dette er day one edition, men koden som følger med er nok sikkert brukt. Vil cd'en gi meg day one edition eller standard kopi av spillet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 koden gir deg day one edition. tror ikke du vil merke noe forskjell uansett, day one edition er vel bare noen biler som du egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 koden gir deg day one edition. tror ikke du vil merke noe forskjell uansett, day one edition er vel bare noen biler som du egentlig ikke trenger Har nå testet spillet, og koden var brukt. Men hva gir Day One edition? Er det bare noen gratis biler eller noen DLC biler som vanligvis koster ekte penger? Så ut som jeg fikk day one edition uten koden, at CD'en ga dette, for jeg fikk en hel DLC pakke (tror jeg) gratis, (+ en bil fra ulike DLC pakker gratis, men Forza DLC'ene pleier vel å inneholde en gratis bil pr. DLC slik at de som ikke ønsker å bruke penger på ekstra biler får noe nytt innimellom), og så fikk jeg en del biler i gave fra Turn 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå