Gå til innhold

kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var supert--

Takk, dette er på grensen av hva det gamle kameraet klarer. Ble litt lurt av monitoren på kameraet og fant først ut på pc-en at det var undereksponert som måtte justeres. Ellers var det en fin kveld med flott show på himmelen.

Lenke til kommentar

Det var geysiren sin det. Man får si hu Aurora kan kunsten å la forandringer fryde.

Tror godt du kan halvere det svarte nede da det lett trekker vel mye oppmerksomhet for svart er tross alt den sterkeste fargen vi har og den som trekker mest. Det er derfor den i århundrer har vært brukt av malere for å skape dybde i bildene.

Roar

Lenke til kommentar

Det var geysiren sin det. Man får si hu Aurora kan kunsten å la forandringer fryde.

Tror godt du kan halvere det svarte nede da det lett trekker vel mye oppmerksomhet for svart er tross alt den sterkeste fargen vi har og den som trekker mest. Det er derfor den i århundrer har vært brukt av malere for å skape dybde i bildene.

Roar

Ja, nordlyset endrer seg hele tiden. Versjon to er litt tidligere på kvelden mens jeg ventet på det "egentlige" nordlyset. Men nå er jeg glad for at jeg tok bildet, og man ser den karakteristiske Håja. Lyset ute her lettere å balansere mot nordlyset, slik at landskapet trer tydeligere fram. Men jeg la merke til senere på kvelden at selve nordlyset lyste opp landskapet mye, så alt endrer seg i løpet av en kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...