Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Subwoofer lager "hvit støy"

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har koblet opp en ny spiller og subwoofer. Det er en boss s12a. Når jeg sitter og hører på musikk med bare tenningen på så fungerer alt helt strålende. Men når jeg starter bilen så kommer det støy ut av subben, selv med volum på 0. Det høres ut som torden, eller bare hvit støy. Jeg har gått over jordinga, og den var god. RCA kablene er også i orden. Spilleren er korrekt koblet opp. Det er kun subben som gjør dette.

Værsåsnill å hjelp, å kjøre bil uten musikk på er så kjedelig at jeg tror jeg dør :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er noe galt med subben da. Fint lite du får gjort med det. Om du enda har garanti/reklamasjon så anbefaler jeg at du bruker den. Om du ikke har det kan du vel gjerne gjøre det så lett at du kjøper en forsterker og kobler deg utenom den innebygde forsterkeren. 

Lenke til kommentar

Boss = Avfall/Søppel

Subben er kjempe fin den. og den spiller bedre en mye annet jeg har prøvd i samme prisklasse. (jeg kjøpte den for 1200kr, helt nytt.)

Det som derimot er søppel, det er innlegget ditt. det bidrar absolutt ingenting imot hva tråden handler om.

Takk for hjelpen forresten dere andre, alt er helt i orden nå.

Lenke til kommentar

Boss = Avfall/Søppel

Subben er kjempe fin den. og den spiller bedre en mye annet jeg har prøvd i samme prisklasse. (jeg kjøpte den for 1200kr, helt nytt.)

Det som derimot er søppel, det er innlegget ditt. det bidrar absolutt ingenting imot hva tråden handler om.

Hva var det som løste problemet da??

Lenke til kommentar

Boss = Avfall/Søppel

Tipper det var skikkelig jording til forsterker

Lenke til kommentar

Boss = Avfall/Søppel

jording fra batteri til karosseri. Aner egentlig ikke hvorfor det skulle ha noe å si, kan ikke måle noen forskjell fra å ikke ha den. Men så er ikke bil elektro min sterke side heller :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...