mackanz Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Härlig "historia". Känner jag blir glad på dina vägnar. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hei! Det går sakte men sikkert i riktig retning, kan jeg vel si:) Vet han er singel og merker veldig godt at han liker meg også. Nå er vi vel bare på et veldig godt sted, hvor vi bare kikker og smiler og prøver å snakke sammen når den anledningen er der. Dette er et trygt sted å være og deilig å bare kikke og nyte å få oppmerksomhet tilbake.. Merker jeg vil mer og tenkte jeg skulle høre med han om vi skulle gå en tur sammen en dag.. Kanskje jeg drister meg til det en dag:))) Koslig! Takk for oppdateringen Lenke til kommentar
abc33 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Härlig "historia". Känner jag blir glad på dina vägnar. Lenke til kommentar
abc33 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Tusen takk:)) Håper det blir oss om ikke så alt for lenge:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå