Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket I "læreren" :))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe- synes du jeg skal fortelle henne at jeg liker han?? Hun kommer garantert til å si det og synes det er kjempe gøy!!!

Ville kanskje syntes jeg var litt "barnslig" hvis jeg fortalte henne det og hun sa det til han..hehe

Hva synes dere???:))

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet et par år som assistent på skole og SFO.. og det er helt merkelig hvor godt kjent man blir med barna og hvor glade man blir i de. Og husker at jeg alltid kikket litt ekstra når det kom noen fine mødre og hentet ungene sine. :p

Hun forteller det garnatert videre, om du sier det.. men problemet er nok at alle andre også får vite det. Også de andre voksne.. så det kan egentlig bli veldig kleint til slutt. :D Men du kan jo si noe annet til henne.. spørre litt spørsmål om han.. og si at han ser veldig snill ut. Så kanskje hun får gitt han et kompliment fra deg. Meeen.. det aller beste er nok bare å vise at du er interessert selv. Hehe

Smil til han.. og prøv å prat til han.. om du ikke klarer det så må du få kontakt med han på Facebook eller noe i den duren. 

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Det er det som er problemet egentlig.. jeg stivnet til og blir stille og får ikke frem et ord når han er i nærheten..hehe

Men jeg får fortsette å smile og hilse og se hvor det går.. ;)

Han kan snakke i vei men jeg blir helt lammet i hodet og ender med at jeg bare blir stående å kikke på han og smile og føle meg som en tulling!! Hehe..

Jeg må komme meg ut av det og komme videre- vil jo så gjerne bli kjent med han og snakke med han:)

Får meg bare ikke til å gå over skolegården og bort til han, for å begynne å snakke..blir så unaturlig når han går i skolegården og hva i alle dager skulle jeg sagt??!! Ender alltid med at jeg kommer med min datter inn i skolegården og at han vinker til meg fra der han står/går:)♡♡

Jeg vil gjerne vite om han er singel eller om jeg kaster bort tiden her.

Vil også vise at jeg er intr i å bli kjent med han men er litt sjenert av meg, så er ikke så lett da..

Lenke til kommentar

Hvis det faktisk er deg han vinker til, og ikke datteren din, så er han sikkert interessert i deg også ;) Prøv å ta deg sammen når du først har mulighet til å prate med ham. Eller ta med deg en kopp kaffe til ham en morgen du vet han har inspeksjonrunde (en sånn kopp med lokk). "Tenkte det kunne være kjekt med noe å varme seg på i morgenkulden. Begynner å bli kaldt ute nå ;)".

Lenke til kommentar

En koselig ide den med kaffen, takker for den og godt mulig jeg benytter meg av den etterhvert som jeg forhåpentligvis blir kjent med han etterhvert?

Jeg skjønner at jeg må skjerpe meg litt og benytte sjanser jeg til stadighet får men backer ut av fordi jeg blir nervøs?

Takker dere så mye for svar og ideer til hvordan jeg skal få til dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Syns kanskje folk er litt ukritiske her.. som SFO-ansatt er det nærmest en del av jobben hans å være svært hyggelig mot alle foreldrene.

Og det kan være han vil synes det er svært ubehagelig dersom han får vite at en av mødrene ønsker å utvikle et seriøst forhold til ham.

Det blir på en måte som å være betatt av fastlegen... det er bare noe mange er, uten at det har noen spesielle utviklingsmuligheter.

Lenke til kommentar

Vært litt inne på tanken selv på at han kanskje kan synes dette er ubehagelig og derfor jeg ønsker å gå litt "stille i dørene" ift dette også...men er han SÅ uoppnåelig da, en lærer ville vært mer uoppnåelig synes jeg og litt av en sjanse og ta ..men han er jo "baaaare" en sfo ansatt?

Det kan jo faktisk være at han tenker det samme og den andre veien ville jeg synes var veldig uoppnåelig og ikke noe jeg ville tenkt tanken på engang..At han skulle prøvd seg på meg: en forelder til barnet han passer daglig!!.....Den er ikke lett......

Men må nok bruke litt tid på dette?

Lenke til kommentar

Syns kanskje folk er litt ukritiske her.. som SFO-ansatt er det nærmest en del av jobben hans å være svært hyggelig mot alle foreldrene.

Og det kan være han vil synes det er svært ubehagelig dersom han får vite at en av mødrene ønsker å utvikle et seriøst forhold til ham.

Det blir på en måte som å være betatt av fastlegen... det er bare noe mange er, uten at det har noen spesielle utviklingsmuligheter.

Nå er det å ta litt hardt i å si at hun vil ha et seriøst forhold. Hun liker fyren, og ønsker å bli bedre kjent.

Å sammenligne en SFO-ansatt med en lege er overdrevet. En lege har et helt annet forhold til sine pasienter.

Selvfølgelig er en SFO-ansatt hyggelig mot alle foreldre. Men ingen av de ansatte på SFO vinker til meg når de går inspeksjonrunde og jeg levere barnet mitt, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Det går sakte men sikkert i riktig retning, kan jeg vel si:)

Vet han er singel og merker veldig godt at han liker meg også. Nå er vi vel bare på et veldig godt sted, hvor vi bare kikker og smiler og prøver å snakke sammen når den anledningen er der. Dette er et trygt sted å være og deilig å bare kikke og nyte å få oppmerksomhet tilbake..

Merker jeg vil mer og tenkte jeg skulle høre med han om vi skulle gå en tur sammen en dag.. Kanskje jeg drister meg til det en dag:)))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...