Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket I "læreren" :))

Anbefalte innlegg

Blitt hodestups forelsket i en ansatt på sfo til datteren min. Har ikke vært i et forhold på flere år og "glemt" menn en stund etter bruddet med faren hennes.

Nå plutselig blir jeg helt overveldet over hvor forelska jeg har blitt i han og har så lyst til å bli bedre kjent med han..

Det er her problemet melder seg!!

Jeg aner ikke hvordan! Er nå så mange år siden jeg holdte på med slikt at jeg har helt mistet evnen når det kommer til dette.. Hehe..

Hva skal jeg si/ oppføre meg?? Flørte litt?

Er det uheldig at han jobber på sfo/ skolen til datteren min?

Trenger litt tips:))

Anonymous poster hash: 6e3e6...6ad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koslig at du er forelska da. Er ikke noen ekspert på sjekking, men vil som vanlig få poengtere at det ikke er noen fasit (siden endel her på forumet synes å være at det er det). Vær deg selv ;) Vil ikke si at det er noe problem at han har den jobben han har.

Lenke til kommentar

Takk for svar!:)

Må jo si jeg kjenner godt på stresset når han er i nærheten og vet vel at jeg ikke helt klarer å slappe av og være meg selv desverre.. og når stresset kommer så forsvinner alt i hodet og det blir tomt...og det er da problemet kommer- jeg blir helt stille og får ikke sagt et ord!!

Føler meg som en forelsket fjortis om dagen..hehe..God og deilig følelse♡♡

Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

Må jo si jeg kjenner godt på stresset når han er i nærheten og vet vel at jeg ikke helt klarer å slappe av og være meg selv desverre.. og når stresset kommer så forsvinner alt i hodet og det blir tomt...og det er da problemet kommer- jeg blir helt stille og får ikke sagt et ord!!

Føler meg som en forelsket fjortis om dagen..hehe..God og deilig følelse♡♡

Ja, det der er  ikke så lett. Skjønner veldig godt hvordan du føler det. Heldigvis så er det mange som har fått til å bli kjærester, selv om de har følt det på den måten først, så det burde ikke være noen hindring i seg selv :)

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet elsker menn å bli flørtet med, så sett igang:), men vi hater å bli flørtet med dersom vi selv synes at vi har klart signalisert/ sagt/indikert at flørten er uønsket. Selv om vi innerst inne liker det da også, men vi vil ikke at noen skal tro at vi gjør det.

Neste gang du går vekk fra ham, gå ca. 10 skritt og snu hodet og se tilbake på ham. Ser ha på deg så er han interessert.

Stå på. Det verste i livet er å være uten kjærlighet.

Lenke til kommentar

Hehe- ja den skal jeg prøve meg på til mandagen;)- Takk for tipset!:)

Vet jo også at menn er jegere og vil ikke vise meg så intr i starten- Er han intr, så får han vise det;)Vi kikker nok litt ekstra begge to, så noe er i gjæret her:))

Men jeg tester han litt mandag- takk igjen;)

Lenke til kommentar

Kult, men meget viktig!!! Dersom han ser på deg, IKKE bli flau og se ned i bakken!!!!! Se ham rett i øynene og smil ditt beste smil, Se bort og for all del - ikke se deg tilbake igjen.

Jeg tør nesten ikke skrive dette, men en bitte liten vrikk eller to på rumpa, mens du går bort, skader ikke.

Jeg er kanskje en gammel gris, men jeg likestiller et lite vrikk med sminke. Begge har samme hensikt.

Lenke til kommentar

'Ere we go. Detaljinstruksjoner, det måtte jo komme. Det blir svært ofte kleint og falskt og er den enkleste måten å fucke opp hele greia på. Det dummeste du gjør er å legge en plan for atferden din på forhånd. Det tar deg ut av øyeblikket og gjør at du spiller en rolle, i stedet for å være deg selv. Det kan fungere, men er en kjemperisiko, som er helt unødvendig å ta.

Lenke til kommentar

Ja jeg ser den. Tar den ikke helt ut og gjør det litt på min egen måte;)

Å snu seg litt etterpå for å se om han kikker min vei ser jeg ikke noe skummelt med å gjøre, men vil ikke ødelegge noe, så tar dette rolig og føler meg litt frem på hva jeg selv synes er greit:)

Lenke til kommentar

'Ere we go. Detaljinstruksjoner, det måtte jo komme. Det blir svært ofte kleint og falskt og er den enkleste måten å fucke opp hele greia på. Det dummeste du gjør er å legge en plan for atferden din på forhånd. Det tar deg ut av øyeblikket og gjør at du spiller en rolle, i stedet for å være deg selv. Det kan fungere, men er en kjemperisiko, som er helt unødvendig å ta.

Mot normalt er det helt riktig det Aiven sier! 

Lenke til kommentar

Blir ingen vrikking fra min side;)

Passer seg ikke i en skolegård- helt enig!!:)

Synes det er så vanskelig å begynne en samtale med han for jeg kommer ikke på noe lurt å si desverre.. dårlig på slikt..

Forslag til temaer??

Ofte han går rundt i skolegården på morgenen på inspeksjon og da virker det så unaturlig å gå over halve skolegården for å snakke med han..

Lenke til kommentar

Ofte han går rundt i skolegården på morgenen på inspeksjon og da virker det så unaturlig å gå over halve skolegården for å snakke med han..

Det vil jo i det minste vise han at du er interessert. Hvis det er det du vil frem til, er det jo ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Om han er singel er relativt greit å finne ut.
Det kan du gjøre ved å eksempelvis søke på nett med skolenavn og "våre ansatte" eller lignende for å finne et bilde.

Finner du ham eller evt vet hva han heter kan du slå opp på FaceBook eller søke på nett.

Utrolig hva man kan finne om man leter :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Kanskje du kommer nerme nok til å se om det er en ring på fingeren?

(Ikke at det nødvendigvis er et solid tegn iom at noen av oss liker å ha noen ringer. )

Kanskje du kan finne ham på andre sider på nett?

Evt ringe skolen og spørre om han har samboer/kone :p

Det involverer en del "nerves" å gjøre og det er en viss sjans for at han får vite om det.

På en annen side føles det godt uansett å få vite at noen ringer for å spørre om en.

Lenke til kommentar

Han er nok ikke så mye på nettet, for han har ingen profiler noen sted og heller ikke noen ringer for den sakens skyld;)

Ikke så lett å vite da.. men han bor alene men kan jo ha en kjæreste alikevel da.

Jeg får ta tiden til hjelp og smile og prøve å snakke med han når jeg får sjansen:))

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...