stian123 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei! Jeg har tenkt meg å ha en IRC-kanal til CS-clanen min. Finnes det noen ircbot som gir autoOP og annet tøft stæsj? Takker for alle svar Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei!Jeg har tenkt meg å ha en IRC-kanal til CS-clanen min. Finnes det noen ircbot som gir autoOP og annet tøft stæsj? Takker for alle svar Eggdrop ?! hehe Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 søk på google finner masse der ! kan jo sette opp en eggdrop på en bnc account da :!: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det beste er alltid det en lager selv! Sett deg ned og lær, du har det sinnsvakt gøy samtidg som du lager noe nyttig. Hvis ikke er sikkert eggdrop en god løsning Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Eggdrop på en Linux box er klart best. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men autoop er ikke like smart. Lenke til kommentar
Lucky_Strike Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 for windows kan du laste ned windrop eller hva den heter, den er relativt identisk til eggdrop Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan du ikke bare bruke Q eller L som bot? (på quakenet) Det er vel quakenet du henger på? Det er der cs-folka henger for det meste... Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det beste er alltid det en lager selv! Sett deg ned og lær, du har det sinnsvakt gøy samtidg som du lager noe nyttig. Hvis ikke er sikkert eggdrop en god løsning Det er nok ikke alle som har tid til å sitte ned å lære selv, men som du sa: det man lager selv blir alltid best Anbefaler deg å sette opp eggdrop... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Eggdrop er ikke så dumt nei.. Men siden det er CS-clan så kan du flytte over til Quakenet (hvis du ikke er der fra før) slik at du kan bruke Q eller L..Gå på www.quakenet.org, der kan du lese om hvordan man får L. - Azton Endret 13. november 2003 av Azton Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fishbot er gøyal (not), men som de andre sier, så gir L autoOP Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei!Jeg har tenkt meg å ha en IRC-kanal til CS-clanen min. Finnes det noen ircbot som gir autoOP og annet tøft stæsj? Takker for alle svar Kjøp deg et 'shell' på en server som støtter eggdrop. 'Shell' er en plass på en server, der du kan logge deg inn og legge inn ting, som for eksempel eggdrop. Det står veldig grei veiledning i eggdropmanualen om hvordan du skal gjøre alt. Men, du må regne med et par timer hvis du ikke er særlig dreven. Jeg betalte 250kr for et halvår for mitt shell. Jeg hadde da 3 boter, to av de var koblet opp mot 'sjefen' av de tre. Hvis sjefen ble treg, gjorde de to andre jobben. Hvis en server detter ut, detter kun den ene boten ut, mens de andre passer på OPen. Samtidig hadde jeg en BNC (bouncer), som gjør at Nicket ditt alltid er pålogget, selv om du og PCn din ikke er på internett. Så, såfort du kommer inn på IRC kommer du rett inn der du slutta med alle kanalene oppe og alle OPene du evt. hadde, du slipper samtidig å vente på å komme deg inn på en server. Hvis noen har skrevet noe til deg mens du var borte, kommer det automatiskt opp når du logger deg på. Mulighetene er store;) Men, som en skriver her; Flytt over til Quakenet og søk etter å få Q eller L. Det er uten tvil det aller beste! Dette hjalp deg ikke noe særlig, men det frista kanskje til å kjøpe deg et shell(?) Hehe! (Drev mye med detta for noen år siden ) Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 for windows kan du laste ned windrop eller hva den heter, den er relativt identisk til eggdrop (dette krever at du har PCn og internettet på 24/7, for ellers detter boten ut og mister OPen ) Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Som sagt tidligere i innlegget, Q eller L. De funker da helt ypperlig det.. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 man har noe som heter auto-voice og auto op i mIRC og (En vanlig IRC KLient) hvorfor styre tungvindt når det enkle er like bra i bruk... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Da tar det ca 5 minutter, så har noen tatt over kanalen. Finnes hundrevis av script og programmer som får folk ut av irc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå