Gjest medlem-329093 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) takker for svar så langt, har prøvd en del men ingenting virker. prøvte å lage en system repair usb key men måtte selfølgeig ha admin rights for å flytte filer... kanskje noen som kunne laget en fil så eg kunne lastet ned hele? om noen orker og for dei så lure om eg ikkje burde komme inn på denne pcen, har vert lillesøstera og lillebroren min sin, begge har egen nå, og eg fekk denne til å prøve å fikse. om du vil tro på de er opp til deg da Når jeg ikke kom meg inn på en PC en gang dro jeg til Elkjøp som jeg kjøpte den fra med den og fikk dem til å fjerne passordet. Da kunne jeg registrere nytt passord hjemme. Hvis du vet hvor PC'en er kjøpt så kan du dra dit den var kjøpt fra og spørre om de kan gjøre det for deg. :^) (Forresten, det kan hende de tar betalt for å gjøre det.) Endret 13. oktober 2015 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tror ts ikke har problemer, jeg tror det er en annen pc ts vil inn på. Håper jeg tar/har feil ts Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 takker for svar så langt, har prøvd en del men ingenting virker. prøvte å lage en system repair usb key men måtte selfølgeig ha admin rights for å flytte filer... kanskje noen som kunne laget en fil så eg kunne lastet ned hele? om noen orker og for dei så lure om eg ikkje burde komme inn på denne pcen, har vert lillesøstera og lillebroren min sin, begge har egen nå, og eg fekk denne til å prøve å fikse. om du vil tro på de er opp til deg da Når jeg ikke kom meg inn på en PC en gang dro jeg til Elkjøp som jeg kjøpte den fra med den og fikk dem til å fjerne passordet. Da kunne jeg registrere nytt passord hjemme. Hvis du vet hvor PC'en er kjøpt så kan du dra dit den var kjøpt fra og spørre om de kan gjøre det for deg. :^) (Forresten, det kan hende de tar betalt for å gjøre det.) er faktisk på elkjøp denne og er kjøpt. skal høre med dei Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Hehe, hvorfor det? Har du re startet maskinen, får du ikke til å logge inn? hei, skal reboote en toshiba laptop. Endret 13. oktober 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå