Torbjørn T. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Eg foreslår at opptil tre av fire festa tråder i Videoredigering og video vert «løsna». Dei tre trådane det gjeld er Guide: Videoformat og diverse Kanskje den som framleis har mest relevans, men eg veit ikkje kor god informasjonen der er. Guide: Frå DV-kamera til PC - USB vs. firewire Trur denne har utspelt si rolle. Oversikt over redigeringsprogram. (OPPD. 20/02-08) -- IKKJE SUPPORT! Informasjonen i denne er gamal og heilt sikkert veldig utdatert på mange område, og eg tviler eigentleg på at den har so mykje for seg. Det finst lister på t.d. Wikipedia som heilt sikkert er betre. Eg lar beslutninga vere opp til andre. Trådane kjem ikkje til å verte oppdatert noko av meg, men om nokon meiner det har noko for seg og har lyst til å ta over, er det berre å be ein moderator overføre fyrsteposten til deg med henvisning til denne tråden. (Det gjerast so vidt eg veit ved at ein slår saman innlegget med eit anna innlegg, det lar moderatoren bestemme kven som skal eige det nye innlegget.) Elles er det berre å la dei synke ned arkivet av gamle trådar. Endret 9. oktober 2015 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takk for tilbakemeldinger, vi skal se på saken. Ellers så takk for dine bidrag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå