EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 hei jeg lurte på enting angående harduskstasjoner det er vel 3: Lokal disk Recover HP-tools den siste er vel nesten full så hvis jeg vil installere ett program går det ann at programmet blir i den første stasjonen for eksempel eller hvordan er greia egentøog Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Dette er vel partisjoner på din harddisk skal jeg tippe. Legg alt på "Lokal disk" du. Recovery er gjennopprettingspartisjonen, ikke tukle med denne. HP-tools er sansynligvis bare noe tullball du ikke trenger... Men hvis du har plass på Lokal disk så installerer du tingene dine der. Dette har forøvrig ingenting med windows 7 å gjøre. Du kan lage, slette og migrere partisjoner så mye du vil. De tre du har der er det nok HP som har satt maskinen opp med. Endret 9. oktober 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er ikke meningen brukeren skal se 'Recovery' og HP-tools' partisjonene. De skal ikke ha noen stasjonsbokstav. Det kan man enkelt ordne selv, i Diskbehandling. http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/change-add-remove-drive-letter#1TC=windows-7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå