Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Under festningen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Greit utsnitt, men jeg ville tatt en beskjæring på 3 kanskje 4 cm nede for da blir ikke forgrunnen så bastant. Scroll ned og ta en titt. Når jeg lurer på om hele huset i venstrekanten kunne blitt med så tar jeg forbehold om at jeg kjenner ikke området. men jeg er også inne på tanken på en beskjæring der så bildekant skjærer i hjørnet på bygningen innenfor. Ellers brukbart lys og god dybdeskarphet som plukker fram farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Greit utsnitt, men jeg ville tatt en beskjæring på 3 kanskje 4 cm nede for da blir ikke forgrunnen så bastant. Scroll ned og ta en titt. Når jeg lurer på om hele huset i venstrekanten kunne blitt med så tar jeg forbehold om at jeg kjenner ikke området. men jeg er også inne på tanken på en beskjæring der så bildekant skjærer i hjørnet på bygningen innenfor. Ellers brukbart lys og god dybdeskarphet som plukker fram farger og detaljer. Roar Takk for kommentar og gode forslag til justeringer, Roar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg