Tommelom Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Finner nevnte kabel kun på ebay av ukjent kvalitet. Er det noen som kan anbefale en god nok kabel på ebay/norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 http://www.techbay.no/category.html/forlengere Finner du 6p og 8p alt ettersom hva du trenger .. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Finner nevnte kabel kun på ebay av ukjent kvalitet. Er det noen som kan anbefale en god nok kabel på ebay/norsk nettbutikk? Jeg tolker det som at du snakker om en riser kabel. Kan du ikke linke til en du har funnet? Så ser vi hva slags kabel du mener. Det ser ut som Kyrre tror du mener forlenger kabel for strøm til skjermkortet. Jeg har personlig ingen erfaring med riser kabler, men jeg tenker det er lettere for de som har erfaring, å gi deg anbefalinger om de er sikre på hva du mener. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Var også inne på tanken at det var en riser han ville ha - men det er jo ikke det som står Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Ja, det er riser-kabel jeg mener. Altså en slik en. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 DI har http://www.digitalimpuls.no/Search?q=riser Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen grunn til å kjøpe disse på Di til 200-250,- pluss frakt kontra de på ebay til 40 kroner? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Til 250kr, neppe, svindyrt spør du meg. Kan jo så klart gå på en smell på ebay med at de ikke funker, men slikt kan jo skje med den dyre også, håper at den er gull forgylt til 250kr. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen grunn til å kjøpe disse på Di til 200-250,- pluss frakt kontra de på ebay til 40 kroner? En viktig grund. Man får den direkt i stället för om 3 veckor. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen grunn til å kjøpe disse på Di til 200-250,- pluss frakt kontra de på ebay til 40 kroner? En viktig grund. Man får den direkt i stället för om 3 veckor. Og funker den ikke så går det minst samme tid igjen.. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Man støtter lokale butikker også. Ja det er dyrere. Men alle i Norge skal ha kjempelønninger men vil selv ikke betale for noe. Det går bare ikke. I tillegg har vi staten som krever sitt. Slutt å syt og betalt det det koster. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Joda, men nå har vi valutakursene imot oss. Ingenting av importvarer blir billigere her på berget, før kronen styrker seg igjen. Tvertimot, alle eksportvarer blir bare dyrere. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Haha, gnient opplegg å klage på at DI tar inn nisjevarer til 200kr. Staten og posten står for halve beløpet, så skal man betale for varen + fortjeneste. De som er ute etter å bygge slik skiller seg ofte ut fra resten av kundekruppen og har litt løsere visa uansett. Vinkling er nå en måte, andre vil ha 6-7-8 gpuer på ett hk og sparer med slike uansett mange tusen. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det eneste jeg har hørt når det gjelder riser kabler er at de må være skjermet mot støy... av typen ems tror jeg det het. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Joda, men nå har vi valutakursene imot oss. Ingenting av eksportvarer blir billigere her på berget, før kronen styrker seg igjen. Tvertimot, alle eksportvarer blir bare dyrere. Importvarer mener du vel. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ja, seff.. Korrigert nå. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Blir vel så jeg bestiller fra ebay. Dette er bare et fremtidig hobbyprosjekt. Funker det ikke er det mulit jeg prøver fra DI. Ingen hast. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå