larsen_1 Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 I går skulle jeg laste ned OS El capitan og under nedlastning/Innstallasjon må det har skjedd et eller annet. Jeg tror strømsparing slo inn da den var satt til 15 minutter. Likevel kan jeg se når jeg går inn på oppdatering at den er allerede lasta ned. Men jeg finner ikke ut av hvor jeg kan finne installasjons fila? Har lett overalt på maskinen. Se bildet. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Prøvd å restarte maskinen for å se om den trigger installeringsprosessen evt laste ned på nytt. Når jeg lastet den ned var den ikke helt villig de første minuttene, men etter en kjapp restart av store lastet den ned Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Filen ligger i Programmer-mappen din. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2015 Filen ligger i Programmer-mappen din. Takk. Nå er alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå