jodaneida Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tittelen sier seg selv. Bare nysjerrig på hva jeg kan få solgt den for, ser mange har fått solgt for en god del. Hjelp? Den ser veldig bra ut (nylig byttet ut skjerm), lite riper. Selvfølgelig blitt litt tregere etter den nyeste oppdateringen, men ellers aldri hatt noe feil på den. Kjøpte meg 6s så derfor jeg selger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Farge? Minnestørrelse? Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Farge? Minnestørrelse? Sølv, 12,5 gb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 16 GB modellen, altså. Du bør kunne få rundt 1500, tenker jeg. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 16 GB modellen, altså. Du bør kunne få rundt 1500, tenker jeg. Åja, haha.. bare sjekket på "om telefonen". Men greit 16gb kan vel stemme. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå