MokkaKaffi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hva er det beste bilspillet til pc? Og hva er de beste ratt/pedaler/gir? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 På spillfronten må det holdes en knapp på TOCA Race Driver. Det er fett. Om du liker rally bedre, ville jeg kjøpt Colin McRae 3. Dette spillet har fått mye pes, men jeg mener at det er digg. Generelt mener jeg at Logitech sine ratt er de beste. Jeg hater Force Feedback, derfor har jeg et billig, men sinnsykt bra ratt til latterlige 400 kr. Det heter Logitech Wingman Formula GP. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Går det an å hate force feedback!? jau jau..hver sin smak, force feedback rocker dog beste spillserie er need for speed(med litt unntak av HP2)..nyeste versjon NFS underground kommer i butikken om en uke(20/11) og er vel ute på det lumske nette allerede...kjøp det usett og bli forhekset!! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg digger å spille toca race driver, perfekt til å teste force feedback og du har en sinnsyk fordel vist du klarer å mestre manual gir i det spillet . Rally så vil jeg sterkt anbefale rally trophy, får teste rattet ditt skikkeligt med det spillet. Jeg synest at Colin Mcrae 3 er alt for kjedeligt, hvertfall når det gjelder force feedback. C Mcrae 2 derimot er dritfett. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 er ikke need for speed spillene før nh2 litt gamle? Og colin mcrae 2 er ikke det litt gammel, dårlig grafikk? Finnes det ikke andre rally spill der jeg ikke trenger å bare spille colin mcrae, vet det er mange på PS2 Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Need for speed: Underground er sikkert veldig bra når det kommer ut. 28 november tror jeg. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Og colin mcrae 2 er ikke det litt gammel, dårlig grafikk? Grafikk er ikke alt vet du. Syns CMR2 er helt overlegent når det gjelder spillfølelse. CMR3 er penere å se på, men jeg syns fremdeles CMR2 er bedre når det gjelder spillfølelse. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 CMR4 er digg. Gleder meg til det kommer på PC. Der er det ikke slik som i CMR3, at du kun kan kjøre focus (mcrae) i championship, men du kan velge fritt blant alle bilene! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Mener å ha lest noe om "realistiske ratt", altså sånne der man må snu det skikkelig for å snu på hjulene. Er dette helt uvanlig og langt dyrere? Har ikke ratt i det hele tatt nå men ser for meg de kan gi en ekstra dimensjon. Funker de OK å ha i fanget (har ikke plass noe annet sted mellom meg og skjermen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå