Fearling Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg lager en nettside og jeg har en sånn "drop down meny", men når man bruker den dropdownmenyen og det er tekst under den så kommer teksten foran menyen, og jeg vil ha den bak den. Hvordan fikser man dette? Jeg bruker en sidemal i dreamweaver så jeg har teksten plassert i en apDiv sånn at jeg kan skrive der i html filer. Det ser slik ut i sidemalen i apDiven: <div id="apDiv3"><!-- TemplateBeginEditable name="Tekst" --><!-- TemplateEndEditable --></div> Skal jeg legge noe til der for å fikse det? Lenke til kommentar
Kea T Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Du kan fikse rekkefølgen på elementer i websiden med CSS: gi menyen z-index større enn teksten. F.eks: #apDiv3 { z-index: 1000; } Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Prøvde å skrive det du skrev inn i CSS, men det funka ikke Endret 9. oktober 2015 av Fearling Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det var et eksempel. Du må også definere z-indeks for teksten som skal ligge bak. Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Det var et eksempel. Du må også definere z-indeks for teksten som skal ligge bak.Skjønner ikke, kan du forklare nøyaktig hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 "når man bruker den dropdownmenyen og det er tekst under den så kommer teksten foran menyen, og jeg vil ha den bak den." Skjønner ikke hva du vil frem til? Kan du legge ved et bilde som viser hva som skjer, samt en bedre beskrivelse av hvordan du vil ha det? Lenke til kommentar
Fearling Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 "når man bruker den dropdownmenyen og det er tekst under den så kommer teksten foran menyen, og jeg vil ha den bak den." Skjønner ikke hva du vil frem til? Kan du legge ved et bilde som viser hva som skjer, samt en bedre beskrivelse av hvordan du vil ha det? Har sendt bilde på melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå