FranzJosef Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Var på visning i går. Var kuttet noe fra veggen, har kanskje vært montert noe der som er fjernet. For en som ikke er bygningskynding...det SER ikke bra ut. Antar dette er en murvegg, men er dette friskt? Har visst vært noe lekkasje fra utette tak, dette er øverste leilighet og det er ingen etasje over til bod eller loft. De holder på å legge ny takpapp nå. Er dette tegn på skader fra vann eller er det slik gammel mur ser ut? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ser ut som tapet. Men vanskelig å si. Hva føltes materialet som? Tok du på det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Bortsett fra en elektriker som har vært full på jobb ser jeg ikke noe galt på det bildet. Det er (minimum) to lag med tapet og den rosa, rysjetapeten er lagt på rundt den boksen eller hva det nå var som en gang satt der. Du ser skjøten mellom tapetarkene. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Det var helt øverst oppunder taket, så jeg tok ikke på det. Men jeg synes det så ut som fuktmerker, i så fall ikke bra. Men generelt. De har hatt vannlekkasjer til toppleilighetene, det borettslaget gjør er altså å legge ny takpapp. Ellers ingen utbedringer i leilighetene. Nå er det murvegger, så skadeomfanget er vel begrenset. Men bør en likevel være skeptisk å kjøpe noe som har hatt vannproblemer fra taket og en ikke aner helt omfanget? Nå vil vi pusse opp det meste uansett, men helst ikke rive ned tapet og legge ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå