kjellst Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Storehelvete Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fint på Sunnmøre. Bildet ble også veldig bra. Her fikk det fanget bevegelse. Fin skarphet og farger. -Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Slett ikke noe i veien med lyset du hadde heller. Flott utsnitt og komp. Tror ikke jeg ville likt å befinne meg oppå den flotte steinen til høyre selv om det nok tar noglen hundre år enda før havet har slitt nok på den så den deiser ned til venstre her. Lyset er nevnt, god skarphet gir i tillegg fine farger og detaljer. Steingal som jeg er har jeg stor sans for farger og detaljer så vel i de store faste steinene som i de små rullesteinene. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fantastisk "strandskapsbilde". Teknikk og komposisjon sitter. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Takk skal dere ha for tilbakemeldinger. Lekte meg med tanken at det kanskje kan funke i S/V også.. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Takk skal dere ha for tilbakemeldinger. Lekte meg med tanken at det kanskje kan funke i S/V også.. Ja, funker så absolutt i svarthvit. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg