Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Skogens vesle raude. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Et perfekt tyttebærbilde. Supert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Delikat framstilt. Ville ikke bli forundret om vesle raude blei med hjem etter endt fotografering. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 En meget vakker fremstilling av skogens lille røde. Bildeteknisk i toppklasse og et godt utført etterarbeid. Dette har du grepet på Magnar. Ikke så ofte jeg kommenterer slike bilder, uten at det dermed er sagt at de er dårlige, men noen ganger er det et bilde som får en til og stoppe opp. Dette er et slikt:-) Synes det er flott at der er god spredning i sjanger, motiver og utførelse her på bildekritikken, noe som gjør at andre kan bli inspirert og kanskje prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Så lekkert hilsen Torhild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ytterst smakfullt tyttebær makro. Jeg får lyst på tyttebærsyltetøy når jeg ser dette . Liker dette (både bildet og bæret) Mvh Alec Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Takker folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg