Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Den siste cowboyen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott serie! Får tankane til å arbeida. Perfekt i svart/kvit. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Fine bilder. V3 med flott silhuett og svart-hvit er det jeg liker best. -Frode Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Henger meg på, fine bilder. Syns V1 va best Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 V3 min favoritt denne gang. V1 litt opplagt, men også svært bra. Den "ekte" opplevelsen finner jeg i v3 en. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tror jeg velger meg V2 hvis jeg MÅ velge. Men har stor sans for V1 1 også der han så vidt greide å lure seg innafor bildekant. I V3 ville jeg tatt en beskjæring til høyre for å avslutte med grå vegg oppe. Hadde nok hatt stor sans for dette også om det hadde stått aleine og ikke i serie med de to andre. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Liker veldig godt originalen. Litt typisk pentaxen-komposisjon med mannen plassert ute på sida. v3 er kanskje mer cowboy-bilde, men v1 hadde liksom noe litt mer unikt over seg. Henning Lenke til kommentar
avedon Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Du har et stort særpreg når det gjelder motiv og ikke minst klare og kontrastfylte sv/hv. bilder. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Heller mot de siste Sprek komposisjon i originalen. Ikke verst de andre heller. Bra bilde. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takker for fine kommentarer på cowboyen:-) Kunne sikkert fylt ei hel brikke med denne Burt Reynolds lignenede fyren...dukka opp overalt i byen. Så dessverre ut som han slet med en del hang til både flytende og intravenøst. Trist og se det som kunne vært en kjekk kar, og andre i samme båt, bli ødelagt av sin avhengighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott billedserie , jeg velger meg v2 - et litt annerledes portrett. Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg