Fotoskrulla Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 På apotek i Havanna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg greier ikke bestemme meg for bakgrunnsfarge, hva skal jeg velge? Lys, mørk, grå.. hmmm? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mørk kanskje? V1 på meg. Var veldig stilig med de krukkene ja. Her var det orden. -Frode 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Du så ikke om de hadde noe for fotobassillen? Stilig dette, der en føler seg hensatt tilbake i tid. I så måte er v2 mitt valg. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hei Helene, Flott komponert bilete! Knallstilig med krukkene - kansje noko å vurdera her heime også? Likar v1 best 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Et stilig bilde på alle måter! mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 En butikk etter min smak. Ikke det at jeg er rus avhengig, men jeg liker stilen og formen. Me like : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ser ganske like ut så det gjelder vel å lese teksta så man ikke leverer feil medisin. Tør ikke banne på det selv om det hender jeg går nordlendingen en høy gang, men altså sepian i V2 tiltalte meg best. Du har vel hørt og gubben som kom på apoteket og ba om hostesaft. Bak disken sto læregutten og ekspederte. Da mannen var gått kom apotekeren ut og spurte hva mannen kjøpte og hva han fikk. Gutten pekte og da viste det seg at han hadde gitt ut lakserolje. Apotekeren ble slett ikke bli, men gutten sa: "Se der står'n og holder seg i en stolpe og trur du han tør hoste nå"? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 To flotte versjoner av dette apotekinteriøret. Flott komp , skarpt og detaljert. Et slikt apotek som etter våre standarder virker gammeldags kler sepiatoningen i v2 som jeg velger meg som favoritt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 For et vakkert apotek! Fint lys også. Originalen for meg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det var det et usedvanlig "trangt" lokale. Men det er i all fall ikke noe å si på orden der. Stilig utsnitt, og fint du viser oss denne type "severdigheter". Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg