Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Gjennoppbygging... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Eit meget interessant og flott bilete! Gjorde seg med litt beskjæring av originalen. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvor er dette? Interessant bilde! -Frode Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Stilig. Likte v1 best. Hvor er dette? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg liker disse arbeids miljø bildene. Det er noe ekte og ekte ved dem. Flott at du har fått oppmerksomheten fra fagarbeideren med også . mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Trodde først det var han som går på line og står på henda på de umuligste steder da jeg så det grønne. Men så er det jo bare en sammerulla presenning. Gjorde seg med fysakken som står og glaner rett på fotografen. Tror nok jeg velger meg V1 med god beskjæring til høyre. Men du kunne kanskje tatt 5 mm. eller så oppe også og unngått noe som føles som kant i kant med den gule trekanten til høyre og øvre ramme. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott beskjæring/oppretting som hevet bildet mye. Fine farger. Interessant med slike glimt av arbeidsliv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Magnar , Frode , hsp , Ingvald , Roar og Lassern !!! Bildet er tatt i den sør -spanske byen Estepona . Beliggende midtveis mellom Malaga og Gibraltar. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg