Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 på myra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har du sett! Her har du virkelig fått fram høsten på en flott måte med tanke på farger og komposisjon. Kanskje en bitteliten tilt mot klokka? -Frode Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Eit glimrande haustbilete! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Lekre høstfarger og god dybde i dette bildet. Om jeg skulle utsette noe måtte det være at jeg kunne tenkt meg litt mer luft over treet Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Svært bra. Ensomhet med enorm dybde. ER ikke fremmed for at dette også ville være en godbit i s/hv. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Treet omtrent perfekt plassert i flata slik at blikket sveiper innover i bildet. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på heller. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Takker for kommentarer. Er enig i at det skulle vært mere luft over treet, men jeg tok bare dette ene bildet (har det oftest litt for travelt når jeg trasker ute i naturen). Nå tar jeg meg jamen en snartur til Trollheimen igjen........ God helg. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hei Fredrik. Et nydelig høstbilde med saftige farge. Bilde har fin komposisjon med treet flott plassert og med linjer som gir god dybde. Liker. Mvh Thor Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Herlige høstfarger og et godt komponert bilde med det tørre og ensomme treet fint plassert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Lonely tree love <3 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Takker for alle fine kommentarer jeg fikk for dette bildet !!' Mvh Fredrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg