ray001 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Hvor kan jeg finne Android apps - apk? Har tenkt å teste ut windows mobil nå, men det er ikke for mange apps i windows store`en Hvor er det best å finne slike apk`er for android, slik at jeg kan få lagt de inn på min Windows mobil? Det er både norske og utenlanske. De som jeg ønsker er disse: Gulesider Ebay Posten Prisjakt TrackChecker Google Earth Ohm`s law SMSBanking WiFi Analyzer SRBank Handelsbanken Google OVersetter Movielicious IMDB Ship Finder Hvem Eier Bilen VIA Travel Filmweb Norsk Tipping Angry Birds Marine Traffic.com Speedtest.net Biltema Samsung Smart VG Pent.no SMS Backup & Restore Handelsbanken SMSBanking 4 Engangskode Bil og henger Finn.no Finn.no Oppo Remote Denon – Garmin Connect Synology DS Video Synology DScam Synology DS Cloud Synology DS Download Netamo Nights Keeper TeamViewer EZCast EZCast Pro Politikontroller Paysafecard Logitech Harmonylink Viaegencia Ztory Bancosabadell Regnr SAS Norwegian Mine Kontakter Telenor Playstation app Clash of Clans Sonos Min Sky Telenor Altinn Lydbok Blitz Brigade Mesure & Sketcher Garmin Fit Maps.me Run On Earth Samsung Level Endret 8. oktober 2015 av ray001 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Apper som er laget for en platform er ikke direkte overførbare til en annen platform. Mao du kan ikke ta en apk-fil for en Android-app og installere/kjøre denne på en Windows-telefon. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Det kan man. Det er program for slik. Har den infoen hjemme på pcen min. Skal legge det opp her senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hvis du har en Android telefon kan du bruke apkextractor for å hente ut apk filene fra telefonen Edit: Bare husk at mange av appene du nevner er avhengig av google play services, å det funker veldig dårlig enn så lenge på windows phone... Endret 9. oktober 2015 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
agnard Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 du vil kanskje finne noen på https://www.apkmirror.com/ men som andre har sagt vil ikke de fungere særlig bra uten google play services, så ikke forvent alt for mye Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Apper som er laget for en platform er ikke direkte overførbare til en annen platform. Mao du kan ikke ta en apk-fil for en Android-app og installere/kjøre denne på en Windows-telefon. Copy & paste ifra annen tråd. "How to install Android apps (apk) on [WP10] windows Mobile10 [Tutorial] 2015 New" - https://www.youtube.com/watch?v=BC_zTJetaA4 Har aldri gjort dette enda...Copy Co MEN er da usikker på hvor bra det fungere når man skal bruke app`en? Hvordan er flyten? Stabilitet osv??? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvis du har en Android telefon kan du bruke apkextractor for å hente ut apk filene fra telefonen Edit: Bare husk at mange av appene du nevner er avhengig av google play services, å det funker veldig dårlig enn så lenge på windows phone... Må bare få hjem min Samsung Galaxy N4 nå,så jeg kan få testet dette Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Aproide sin web portal. Har brukt det til en homesync Android media boks som brukes til TV tilkoplet media player når Google play sier enheten ikke er kompatibel eller mangler apps på den. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Finnes et programtillegg til chrome (edit: og firefox) som er ganske bra. har brukt den en del ganger. http://codekiem.com/apk-downloader Endret 10. oktober 2015 av madmats Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hva skal man med en win phone da?! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hva skal man med en win phone da?! Hvorfor er er det lys i kjøleskapet men ikke i fryseren? Livet er fult av ubesvarte spørsmål. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) De nettsidene hjalp meg ikke så mye, da det er mest norske apps jeg er etter. Men fikk dette til: -tvguidepaid -viaegencia -logitech.harmonylink -netatmo -bancosabadell -filmweb -no.finn.android -lydbokapp -no.posten.sporing.controller -prisjakt -handelsbanken Virket ikke: -Snapchat -ztory -sonos -samsung level -trackchecher Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer EDIT Dette var testet med en Samsung galaxy nettbrett(tok mine apk`s), og ikke min mobil(da den er enda på service), så blir kanskje bedre med mobilen? Endret 10. oktober 2015 av ray001 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 heads up, etter siste WP10 build oppdatering(10581.0) så virker ikke "APKToWin10M", eller retter sakt, får ikke kontakt mellom Lumia 930 og "APKToWin10M" på PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå