Joffer Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Rullehjulet har dævva på min Logitech G9x Laser Siden den er gått ut av produksjon fikk jeg refundert prisen fra Komplett og kunne bare kaste musa i søpla.. Så da er jeg på jakt etter et alternativ. Må ikke nødvendigvis være en gaming mus.. Dagens gaming mus hos Logitech er bare too much. Enten er formen feil og/eller alt for mange knapper. Der gar G9x perfekt.. Vurderer MX Master, men litt usikker på fram/tilbake knappene ved tommel.. noen som har erfaring? Går det greit? Formen til G9x og MX Master er noe jeg liker. Noen som vil foreslå andre alternativer? Lenke til kommentar
sande Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har du kastet musen? Mulig kun kabelen har gått, og den kan byttes ut om du får tak i tilsvarende kabel. http://www.amazon.com/quality-Original-Logitech-Replacement-repair/dp/B00EQ7CPKG Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hjulet på disse er blir temmelig fort slitt. Mitt ble dårlig for et par år siden, men det har offisielt krepert i går. Jeg bestilte en Logitech G502 Proteus Core i går, mest pga at Logitech-formen passer hånda mi bra. Alle knappene får jeg bare venne meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå