ARJ Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nå har det seg sånn at jeg får gigabit link hjemme. Jeg har greit utstyr på alt. Asus rt-ac87u som hovedrouter Asus rt-ac87u som ap i kjelleren Asus rt-ac66u som ap i annekset. Alle har cat6 kabel mellom. Hva bør jeg få av hastigheter på 2.4ghz og på 5ghz mot gigabit nettlinje? Lite interferens og routerene/ap har hvert sitt ssid. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Her er en test hvor de tar opp akkurat ditt tema: dinside.no/931160/asus-rt-ac87u Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Nja... Ikke helt det jeg lurte på.. Mer på jakt etter reelle hastigheter fra speedtester på nett fra både 2.4 og 5ghz fra de som har prøvd dette med gbit linje. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 … routerene/ap har hvert sitt ssid. Det viktige her er om du bruker ulike kanaler – ikke om du har samme eller ulike ESSID. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Ikke så relevant for de har for stor avstand til å ha kontakt med hverandre.. En står i toppetasjen og en står i kjelleren med støpt dekke mellom. Det andre står i andre enden av tomta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå