Trafalgar Law Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har hatt worms world party på maskina en stund uten å ha brukt det, så tenkte jeg det hadde vært litt morsomt å spille WWP igjen! :nice: Men når jeg har starta spillet og starta å spille så får jeg bare en svart skjerm! Er det noen som vet hva problemet er??? Noen som vet om Worms 1 eller Worms Team United er abondon-ware eller hva det heter ( gratis ) ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har hatt worms world party på maskina en stund uten å ha brukt det, så tenkte jeg det hadde vært litt morsomt å spille WWP igjen! :nice: Men når jeg har starta spillet og starta å spille så får jeg bare en svart skjerm! Er det noen som vet hva problemet er??? Noen som vet om Worms 1 eller Worms Team United er abondon-ware eller hva det heter ( gratis ) ? Egentlig så er vel ikke Worms (1) abandonware, for jeg har sett det til salgs i budget-pack eller value-ting på spidermanbutikken for ikke så lenge siden mener jeg. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 synes jeg så worms i en pakke på en butikk så jeg tviler på at det er abandonedware... Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ja, men er det noen som vet svaret på WWP problemet mitt :grine: ? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan hende det var Worms 3D du så i butikken! Ellers kan du jo prøve å innstalere spillet på nytt da.... Men tror ikke spillet er abandonware nei...så etter det på home of the underdogs men ingen resultat... Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 \Jaja, Takk for alle svar Får vel bare fortsette å lete : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå