hean Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Etter å ha kjøpt SG S5 var det total slakt fra min side og etter noen uker kjøpte jeg en iPhone 6 plus. Etter ekstremt mange knall og fall har den vanskelig å les SIM så nå er det tilbake til SG S5 som har ligget i skuffen. Skal ikke mye til før det igjen klikker helt for meg... er denne telefonen helt rævva eller er det jeg som er dum? Så må nesten spørre om følgende: Er inne på meldinger og har trykt på ett bilde noen har sendt... men hvordan kommer jeg ut herifra og tilbake til meldingene?En annen ting... på hjemskjermen er det været, klokke og kalender. Hvordan ta vekk disse om man vil? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har du prøvd å trykke på tilbake knappen som er under skjermen? Usikker på om den er på høyre eller venstre side av home knappen på S5. Trykk å hold inn på det du vil fjerne så ser du nok hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Har du prøvd å trykke på tilbake knappen som er under skjermen? Usikker på om den er på høyre eller venstre side av home knappen på S5. Trykk å hold inn på det du vil fjerne så ser du nok hvordan det skal gjøres. Takker, kom på det etter hvert at det finnes to "usynlige" knapper ved siden av hjem-knappen. Men får fremdeles ikke fjernet det jeg vil fra hjem-skjermen.... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er litt basic android, dette.. Trykk og hold på appen/widgeten du vil fjerne, så dukker det opp en mulighet til å slette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå