Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har hørt om dette spillet en masse, men aldri prøvd det. De som har spilt det sier at det ligner på Commandos i TP (Tredjeperson), og siden jeg er en die-hard fan av Commandos så lurer jeg på om jeg skal shøpe dette? Og en ting til, siden jeg ikke får installert flash på Opera så kommer jeg ikke inn på den offisielle siden heller. Så kan noen si meg systemkravene? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Du kan jo alltids bruke IE Som jeg sikkert har sagt mange ganger før, bruk tothegame, her finner du en del omtaler om det Fant ikke systemkravene, lette rundt på hjemmesiden men fant ingenting. EDIT: her er systemkravenene, leste gjennom gamespy sin omtale og det sto nederst der. Athlon XP or Pentium III 1 GHz, 128 MB RAM, Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 8.1, 8 MB DirectX-compatible 3D accelerator, DirectX-compatible sound card, 16x CD-ROM drive, 2.4 GB hard-disk space, mouse, keyboard. Endret 13. november 2003 av Kringla' Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Som jeg sikkert har sagt mange ganger før, bruk tothegame, her finner du en del omtaler om det Fant ikke systemkravene, lette rundt på hjemmesiden men fant ingenting. Jepp, jeg har lest en hel del omtaler om det, og det hele virker ganske lovende. Men jeg vil høre deres mening om det. Du kan jo alltids bruke IE Lenke til kommentar
simmy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har spilt en 4-5 missions på det og det er "HELT OK", men kanskje litt buggete til tider, og har lest på andre forum at mange klager på at det er masse bugs. Så ikke så mange selv når jeg spilte men, det er et ålreit spill, en del sniking b.l.a, og du er som regel et team på 4, hvor du kan bytte mellom hvem du vil være, og det er veldig enkle kommandoer som er enkle å gi til resten av folka du har med deg. Ikke det beste spillet jeg har spilt, men ikke det verste heller, har lagt det på hylla, nå er det COD som skal rundes.(mens jeg sitter på jobb å spiller på laptopen riktignok, så mye er det å gjøre her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå