kastad Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hei! Eg har fått 2-er-feil på periodisk køyrety-kontroll om at nedre bakre bærearmsforing må byttas. Men kva for ei foring er eigentleg det? Bilen er ein Audi A6 stasjonsvogn 2004-modell, modelltype 4B. Eg stussar litt på om det er denne: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1920562&CarReference_ID=7381&CategoryType_ID=1 eller denne: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1920562&CarReference_ID=7381&CategoryType_ID=1 Problemet mitt er at den øvre lenka heiter bakakselforing, og ikkje bærearmsforing, medan den einaste bærearmen eg finn bak, ser ut til å vere det som heiter øvre bærearm og som eg trur er på ebay-lenka. Kva er det eg treng? Kristian Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Altså bilen min(Audi A4) hadde feil: høyre framhjul bakre, nedre bære-arm som jeg måtte bytte iht PKK. Der var dårlig foring. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Du får høre med dem som tok PKK. Lenke til kommentar
joka Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 bilen din har 4 bærearmer på hver side foran, den nedre bakre er den som Jarmo har bilde av Lenke til kommentar
kastad Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Hmmm, så vi snakkar ikkje om bærearmar på bakakselen i det heile tatt? Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er nok den som Jarmo skilter til ja.. Jeg har skifta den selv en gang på min gamle audi a6 stv. Grei operasjon, men dersom den ikke har blitt skifta før så kan den være stri å få av og du må gjerne ha en ters for å få den av. Pass på ved skifte at du strammer til rett moment på den "store" siden, for ellers risikerer du at foringen rett og slett blir ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå