gveiset Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hei. Jeg leter etter et program som du kan enkelt kan lage et bildegalleri på nett, med thumbnail, og navigasjonsmuligheter etc.. Noen som har noe å anbefale? Endret 13. november 2003 av gveiset Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Arles Image Weg Page Creator Har ingen personlig erfaring med prog'et. Ble anbefalt av en kompis for noen måneder siden, men jeg hadde ikke så stort behov for å legge ut bilder på nett som jeg trodde :-) Programmet ser bra nok ut. Det lager en indeksside, gir mulighet for slideshow i tillegg til previous/next samt en fin rullegardinmeny hvor du kan velge bilde. -BB Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Photoshop kan gjøre dette automatisk Photoshop Album SE har også en funksjon for web-publish Men dette blir ikkje verdens beste kvalitet, så skal du poste bilder på nettet, gjør jobben sjøl. Ellers kan det bli helt ubrukelig kvalitet. Uansett va du bruker må bildene skarpes opp etter prosesseringen, ellers blir de helt grøtete. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Søk på PHP og Gallery - det finnes et avansert og gratis script som lar deg lage et stort galleri med thumbs index og enkel oppdatering. Krever server med SQL støtte og diverse, dog. Har et kommersielt script liggende et sted, med lisens, kan ikke dele det med noen desverre :grine: Om du vil betale for et script, får du et par gode til rundt $100-160. Men det er en smule overkill for et lite galleri, så prøv det søket. Det finnes på et stort nettsted for gratis scripts (open source), husker bare ikke navnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå