abene Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nytt Prodikeys-tastatur fra Creative Creative lanserer en ny og forbedret versjon av sitt Prodikeys-tastatur, for de som ønsker å komponere sin egen musikk på PC-en. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Å ja! Dette er akkurat det jeg har vært på jakt etter. Håper det kommer til norge! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Greit nok, men hvorfor kan de ikke heller lage et solid tastatur som tåler hamring, cola og stump vold? Etter å ha vært på LAN for et par uker siden vil eg tro det er et marked for et slikt tastatur. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Greit nok, men hvorfor kan de ikke heller lage et solid tastatur som tåler hamring, cola og stump vold? Etter å ha vært på LAN for et par uker siden vil eg tro det er et marked for et slikt tastatur. Du kan jo prøve det derre nye lysstråle-tastaturet som kommer nå snart. Skulle tro det ikke gikk an å ødelegge en lysstråle... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hmm, ja det burde være vanskelig. Har du en link til ei verdsvevside om dette her? Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 et sånt tastatur er jo bare helt sjenialt! noe enda bedre hadde kanskje vært et gitar-tastatur, men det er vel litt vanskelig av naturlige årsaker. måtte jo lært og spille på nytt nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå