CCola Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hei! Har kjøpt dette anlegget! Jeg lurer på om det er vanlige 2x2.5mm kabler som brukes til dette? Noen som vet? Og jeg gidder ikke noe kostbare kabler, da det er et relativt billig anlegg, med små høytalere - kan jeg da bruke denne? Kabeln burde helst være hvit da dette skal stå i stua, og det er det eneste kjerringa sier er greit! Og hvilken kabel er det som skal til subwooferen? Kan noen væære så snill og gi meg en link fra den 123elektronikk siden som jeg tenker å kjøpe 2.5m^2 kabel ifra? Tusen takk for å hjelpe en hjelpesløs en! CCola Lenke til kommentar
h33t Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 kan fint bruke den kabelen ja. hvis noe er det litt overkill. kan fint bruke 1,5 eller 1,0 samme med sub`en. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Til såpass små høyttalere kunne du brukt lampettledning og ikke merket forskjell med all sannsynlighet. Til suben er det RCA-plugger, så velg plugger du kjenner sitter godt (mest mulig kontaktflate). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå