Playmofetish Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Noen som har en god link til hvor man kan få tak i Power Strip til overklokking av skjermkort eller andre liknende progammer? Har søkt en del, men det ser ut som om en eller annen hovedside er nede, og resten av søkeresultater er strippereklame... Og jeg har dessuten sett at mange skriver det Power Stri, uten p, er dette bare skrivefeil, eller er det det faktisk heter. Please, noen? Endret 13. november 2003 av Playmofetish Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 jeg bruker det, så langt bare gode erfaringer. enkelt å OC'e Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ok, fint, men heter det Power Strip eller Power Stri, og hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Heter Power Strip, vet ikke helt hvor du får tak i det. Jeg fikk det på LAN Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg husker ikke hvor jeg fikk det fra, men etter ett søk på google (Etter power strip BENCHMARK) Fant jeg denne linken.. Den funker på mig http://www.3dcenter.de/downloads/powerstrip.php Lenke til kommentar
K4F Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 http://www.entechtaiwan.com/ hjemme sia til Powerstrip K4F Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Rivatuner er også et utmerket program til overklokking, men powerstrip har mange flere funksjoner. Powerstrip er et utmerket program. Jeg har dessverre ikke URL til rivatuner, men google er en god venn. Endret 13. november 2003 av Screamer Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Test deg fram, google er alles beste venn Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Anbefaler rage3dtweak til radeon kort ! :nice: Lenke til kommentar
magneto Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bruker den som er med i omega driver'n. Rad clocker heter den vel. Funker fint og man slipper å måtte kjøre et ekstra program som for eks. power strip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå