ChiaroScuro Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva heter Carrick bend på norsk? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Karrakstikk. Det er bare å trykke på "Read in another language" og velge norsk.. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takker:) Jeg brukte GoogleTranslate og "Carrick bend". Norsk oversettelse var "Carrick bend" Jeg søkte også på Karrik stikk, men fikk bare masse mennesker med navn Karrik:) O.T. Hvor finner jeg "Read in another language?" Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvis du leser mobilversjonen av Wikipedia, er det en lenke nederst på siden. I fullversjonen er det bare å velge norsk på høyre side. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takk for den. Var ikke klar over at Wikipedia hadde den muligheten. Lært to nye ting i dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå