Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Maurtue og tyttebær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Her var det tyttebær, og kanskje en og annen blåbær også. Tror ikke mauren er så interessert i bær, men et dekorativt naturbilde ble det. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, det ble jo et severdig bilde av en stor tue dette. Flott med trærne på rekke og rad i bakgrunnen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva spiser maur da tro? Kan et tyttebær være godt litt utpå vinteren? Koselig bilde synes nå jeg. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Et fint bilde av svær maurtue tyttebær Hilsen Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Et flott bilde av denne maurtuen , deb gror igjen akkurat som de åpne landskapene ellers. Bare synd hvis den ikke spiser bær der den bor midt i matfatet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Et flott høstmotiv fra skogen hilsen Torhild Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 En flott presentasjon av et av naturens mikro mirakler. Et sinnrikt system som for det gjengse øye ofte oppfattes som en rotet nålepute : ) Fint satt opp mot bakgrunnen, etter min mening et viktig poeng. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Det er jo nettopp rariteter av motiver man skal jakte på - eller kanskje bedre ha med seg aua så man ser dem. Her kunne du kanskje hatt med enda litt mer til venstre for da hadde tua blitt mer som et dyr eller vesen på vei inn i bildet. Ellers sitter jo lys, skarphet, farger og detaljer som det skal her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Her var det tyttebær, og kanskje en og annen blåbær også. Tror ikke mauren er så interessert i bær, men et dekorativt naturbilde ble det. Du har jo helt rett. en blåbærplante vil også delta i erobringen. Takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja, det ble jo et severdig bilde av en stor tue dette. Flott med trærne på rekke og rad i bakgrunnen. Mvh Fredrik Hei Fredrik og takk for din kommentar ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Hva spiser maur da tro? Kan et tyttebær være godt litt utpå vinteren? Koselig bilde synes nå jeg. Tror neppe maur har tytte- eller blåbær på menyen Helene, men takk for at du ville kommentere mitt ringe bidrag ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Et fint bilde av svær maurtue tyttebær Hilsen Leif Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Et flott bilde av denne maurtuen , deb gror igjen akkurat som de åpne landskapene ellers. Bare synd hvis den ikke spiser bær der den bor midt i matfatet . Mvh Alec Takk for din hyggelige kommentar ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Et flott høstmotiv fra skogen hilsen Torhild Hyggelig kommentar fra deg Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 En flott presentasjon av et av naturens mikro mirakler. Et sinnrikt system som for det gjengse øye ofte oppfattes som en rotet nålepute : ) Fint satt opp mot bakgrunnen, etter min mening et viktig poeng. mvh Ibn Takk for fin tilbakemelding på bildet mitt Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er jo nettopp rariteter av motiver man skal jakte på - eller kanskje bedre ha med seg aua så man ser dem. Her kunne du kanskje hatt med enda litt mer til venstre for da hadde tua blitt mer som et dyr eller vesen på vei inn i bildet. Ellers sitter jo lys, skarphet, farger og detaljer som det skal her. Roar Hei Roar og takk for ditt gode poeng med å plassere tua litt lenger mot høyre i bildet og dermed fått med uttrykket du nevner i ditt innlegg. Nyttig kommentar, og som jeg ikke tenkte på når bildet (ene) ble tatt. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg