Gå til innhold

[Løst] Pc gaming og surround lyd - Creative's Sound Blaster X7 - eventuelle alt.


Anbefalte innlegg

Jeg har et Creative soundblaster x-fi HD som jeg er kjempefornøyd med. Du vil merke lite forskjell på den og x7.

Må også få si at jeg er forundret over at du beholdt roccat headsettet. Hul og fæl lyd, samt at det er ti ganger dårligere lyd enn de fleste andre headsett jeg har hatt. Kjøp deg et Beyerdynamic dt770 og lydkortet jeg nevnte over, og du kommer til å kaste roccat headsettet ditt i søpla x)

 

En stund siden du postet dette, men jeg har akkurat skaffet med DT770 Pro 80ohm og X-Fi lydkortet. Jeg har ikke peiling på hvilke settings jeg bør gå for på lydkortet, hva bruker du, og hvorfor? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har et Creative soundblaster x-fi HD som jeg er kjempefornøyd med. Du vil merke lite forskjell på den og x7.

Må også få si at jeg er forundret over at du beholdt roccat headsettet. Hul og fæl lyd, samt at det er ti ganger dårligere lyd enn de fleste andre headsett jeg har hatt. Kjøp deg et Beyerdynamic dt770 og lydkortet jeg nevnte over, og du kommer til å kaste roccat headsettet ditt i søpla x)

 

En stund siden du postet dette, men jeg har akkurat skaffet med DT770 Pro 80ohm og X-Fi lydkortet. Jeg har ikke peiling på hvilke settings jeg bør gå for på lydkortet, hva bruker du, og hvorfor? :)

 

Bruker standard innstillinger, altså har ikke tweaket på noe :)

Personlig synes jeg det gir best balanse i lyden generelt. Når du har innstallert driverne kan du selvsagt gå inn i EQ'en å trikse og fikse hvis du vil det. Modusene som crystalizer er mange ganger ganske morro, da du får enda ett hakk klarhet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...