Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 S K A R V Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Meget bra portrett av skarv der fjærdrakten kommer godt fram. Fint med strukturen i steinen den står på som går i samme linje som vingefjærene på fuglen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott storskarv med sine fascinerende grønnblå øyne. Fint lys. Storskarv er en fugleart som det har blitt mye av her sørpå også. I dag observerte jeg 42 stykk, her nede. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Hei Ragnar, Melvin, Helene og Helge Takk før hyggelige kommentarer Ja mange skarver på Andøya, så mange at den må finne nye plasser sørpå eller ? Steinen og skarven Hilsen Leif Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ja, her var skarven. Veldig bra gjennomført! -Frode Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Ja, her var skarven. Veldig bra gjennomført! -Frode Takk før hyggelig kommentar Frode Hilsen Leif Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Et virkelig flott bilde av skarven. 100 prosent innenfor opp mot en svært passende bakgrunn. Nå er det nok meg som skal ønske deg en riktig god helg Leif. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Et virkelig flott bilde av skarven. 100 prosent innenfor opp mot en svært passende bakgrunn. Nå er det nok meg som skal ønske deg en riktig god helg Leif. mvh Ingvald Hei Ingvald Takk før hyggelig kommentar. Ønsker deg å en riktig god helg. Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg